Blossom'dan:
Brick son zamanlarda gerçekten bana asistanı gibi davranıyor. Bunun ardında bir şey aramalı mıyım bilmiyorum ama sanırım bir süre bunun keyfini çıkaracağım.
Dexter: Eee seninki çok zorluyor mu?
Şirkette işlerimin çoğu bitmişti. Bende Dexter ile bir köşede kahve içiyordum. Onunlayken sohbet sarıyordu.
Blossom: Başta evet ama birkaç hafta sonra sanırım biraz yol kat ettik.
Dexter: Sen birkaç hafta da patronunla aranı düzeltmeye başladın, ben aylardır anlaşamıyorum ama bir şekilde hâlâ kovulmadım.
Blossom: Neyse ki o kız benim patronum değil. Dayanması cidden zor. Yani seni tebrik ederim yine de.
Dexter: Alışıyoruz zamanla işte. Hiçbir şeyden memnun olmuyor ama.
Blossom: Ay evet. Patronların ilk ortak yanı bu olmalı. Ne yapsan yaranamıyorsun-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Flashback
Buttercup: Zaten ne yapsam yaranamıyorum size!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dexter: İyi misin?
Blossom: Ha?
Dexter: Daldın gittin. Biraz daha böyle konuşmaya devam edersek patronlarımız yine hiç memnun olmayacak.
Blossom: Evet... Git-
Morbucks: DEXTEEEERRRRR!!!
Dexter: Ah yine başlıyoruz. Sana kolay gelsin Bloss.
Blossom: Sana da.
Boomer'dan:
-Bahtiyar...
Bahtiyar: ...
-Küstün mü bana sen?
Bahtiyar: ...
-Neyse sen bilirsin. Acaba Bubbles'ın dün ne işi vardı?
Bahtiyar: Sanane.
-Merak edemez miyim?
Bahtiyar: Edemezsin. Aşık değilseniz edemezsiniz.
-Sen bana küs değil miydin?
Bahtiyar: Öyleydim. Sonra dedim bende bu çocukla konuşmazsam bu hep yanlış yapar.
-Ne kadar düşünceli birisin öyle. Beni bu kadar düşünmen gözlerimi yaşarttı.
Bahtiyar: Kıymetim bilinmiyor ki kıymetim! Ben çocuğa lafı dolandırmadan aşık olmuşsun diyorum. Çocuk bana "SeNdE yİnE sAçMaLaMaYa BaŞlAdIn" diyor.Boomer: Sen iyice saçmaladın.
Chloe: Yanlış bir şey mi yaptım efendim?
Boomer: Hayır hayır... Üzgünüm sadece şuan biraz kafam karışıkta sonra bunların üstünden geçsek olur mu?
Chloe: Tabi efendim siz nasıl isterseniz.
Bahtiyar: Ay gitti çok şükür. Bence kov bunu. Hiç ısınamıyorum ona.
-Sen kimseye ısınamıyorsun. İstediğin herkesi kovsak şirkette bi ben kalıcam.
Bahtiyar: Ben. Ben yok muyum? Unutma her zaman iki kişisin. Ayrıca hakkımı yeme bazılarını seviyorum.
-Örnek ver.Bahtiyar ile konuşurken kapının çalınmasıyla o da susmuştu.
Bubbles: Müsait misiniz efendim?
Bahtiyar: İşte bu! İşte ben bu kişiyi seviyorum. Onu sakın kovma. Hatta nüfusuna geçir bak. Kaçırma bu kızı.
-Biraz daha abart.
Bahtiyar: Gerekirse sabaha kadar abartırım bu kız her şeyi hak ediyor. Acaba beni ona verebilirler mi? Hem senden de kurtulurdum. Güzel bir kızın iç sesi olmak nasıl bir şeydir sence?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•Kız Kardeş•~ || PPG x RRB
FanfictionBlossom, Buttercup ve Bubbles Profesörün geçirdiği kazadan sonra daha 7 yaşlarındayken kimsesiz kalmışlardır. Bu 3 kız en sonunda 3 farklı aileye evlatlık olarak gitmişlerdir. Peki bu 3 kız kardeş tekrar karşılaştıklarında birbirlerini tabiyabilecek...