Blossom'dan:
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Eğer yalnız kalmaktan korktuğumu söylesem inanır mı? Kendini beğenmiş birine benziyor zaten. Ona böyle bir şeyi söylemek istemiyorum.
Brick: Neyden korktuğunu söyleyecek misin?
Blossom: Unut gitsin ben zat-
Sözümü bitiremeden ışıklar bir anda açılmıştı. Güvenlik sonunda geldi.
Güvenlik: Efendim?
Brick: *içinden* Tam gitmemen gereken bir vakitte gittin. Gelmemen gereken bir vakitte geldin zamanlamanın böylesi.
Blossom: Burdayız! Artık çıkma vakti geldi sanırım.
Brick: Öyle görünüyor.
Çantamı alıp kapıya doğru hemen ilerledim. Şirketten dışarı çıkınca rahatlamıştım.
Brick: Arabaya bin seni bırakayım.
Blossom: Gerek yok bir taksi bulurum.
Brick: Blossom saat gece 1 taksi geçmez. Telefonun da olmadığına göre-
Blossom: Tamam anladım.
Arabaya bindim. Hemen eve gitmek için sabırsızlanıyorum. Yoldayken artık ne kadar merak ediyorsa tekrar o soruyu sormaya devam etti.
Brick: Neyden korktuğunu söylemeyecek misin?
Blossom: Sizi ilgilendiren bir şey değil.
Brick: Sen benim asistanımsın nelerden korktuğunu bilsem bu benim için de faydalı olur bence.
Blossom: Hadi ya siz beni asistan olarak görüyor muydunuz? Daha çok başınızdan savmaya çalıştığınız bir kız çocuğu gibiyim.
Brick: Asistanımsın işte daha ne istiyorsun?
Blossom: Asistan görevleri istiyorum. Ama gerçek bir asistan görevleri. Bu oldukça açık oldu mu?
Brick: *içinden* Ben niye seninle tekrar tartışıyorsam. *Dışından* Evin hangi tarafta?
Ona evimin yolunu gösterdikten sonra sonunda evime geldim. Çok şükür bugün bitti. Ben yarın gene bunu mu görecem şimdi ya.
•~2 Hafta Sonra~•
Buttercup'dan:
Spor salonuna gelmemden bu yana biraz zaman geçmişti. Buraya alıştım spor hocam da kafa dengi biri. Mitch ile iyi anlaşmıştık tek sorun onun yanında iki tane kız kardeşim olduğunu söylemiştim yanlışlıkla. Konu nasıl geldi bilmiyorum. O tek çocuk olduğunu falan söylüyordu bende yanlışlıkla 3 kardeş olduğumuzu söylemiştim. Neyse ki sır tutmayı bilen biri.
Mitch: Onları unutamıyorsun değil mi?
Buttercup: Evet ama bir gün onları bulacağımı düşünüyorum.
Mitch: Nasıl? Hepiniz ayrı yerlerdesiniz. (...) Butch'ında 2 kardeşi var senin gibi.
Buttercup: Onlar ayrılar mı peki?
Mitch: Hayır hatta bana sorarsan harika bir hayatları var 2 kardeşi de bir şirket yönetiyor kendisi de bu spor salonunu işte.
Buttercup: İyiymiş aralarında hiç kavga falan yok mu?
Mitch: Hayır. Yani elbette ufak atışmalar oluyor ama öyle büyük bir kavga hiç olmadı.
Buttercup: Kardeşlerimle bende küçükken çok atışırdık. Belki de ortak yönlerimiz neredeyse hiç olmadığı için.
Mitch: Sanmıyorum. Ortak yönleriniz olmadığı için sürekli atışmazsınız. Butch ve kardeşleri de belki de çok zıtlar ama bu yüzden kavga olmuyor. Yani biri çok kibar ve iyi, diğeri sinir küpü ama bir yandan zeki ama Butch'da bunların hiçbiri yok-
Butch: Sizin sohbet etmek yerine çalışmanız gerekmiyor muydu? Benim hakkımda merak ettiklerin varsa bana da sorabilirsin.
Yüzündeki o aptal sırıtışı görünce sinirlenmiştim.
Buttercup: Neyini merak edecem ben senin be?! (...) Bir daha başkalarının konuşmalarını dinlemezseniz sevinirim.
Dediklerimin ne kadarını duydu bilmiyorum. Sinirlenip oradan gitmiştim. Bugün erken eve gitsem nolur ki?
Butch'dan:
Buttercup gittikten sonra Mitch'e bakmıştım. Bana bir açıklama yapmasını bekliyordum.
Mitch: Açıkçası efendim konu sizin hakkınızda değildi. Sadece sizin üzerinizden biraz karşılaştırma gibi bir şey yapıyordum.
Butch: Konu neydi peki? Neyin karşılaştırması bu?
Mitch: Üzgünüm efendim ama onun için özel bir mesele söylememi istediğini düşünmüyorum. İzninizle bende gideyim.
Ne özel meseleymiş. Bu özel şeyin benimle ne alakası var?
~DEVAM EDECEK~
Bir bölüm daha umarım beğenirsiniz. Bir dahaki bölümde maviler de geri gelecek artık. Sizleri çok seviyorum bir sonraki bölümde görüşürüz. ❤💚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•Kız Kardeş•~ || PPG x RRB
FanfictionBlossom, Buttercup ve Bubbles Profesörün geçirdiği kazadan sonra daha 7 yaşlarındayken kimsesiz kalmışlardır. Bu 3 kız en sonunda 3 farklı aileye evlatlık olarak gitmişlerdir. Peki bu 3 kız kardeş tekrar karşılaştıklarında birbirlerini tabiyabilecek...