Bakugou'nun Betty'e evlenme teklifi etmesinin üzerinden 10 gün geçmesine rağmen bu konuyu kendi aralarında hiç konuşmamaışlardı. Betty, Bakugou'nun vazgeçmiş olabileceğini bile düşünmüştü. Ama aslında Bakugou, Betty'i zorluyormuş gibi olacağını düşündüğü için bu konuyu onun açmasını bekliyordu.
Ama bugünkü asıl konu, Mina ve Kirishima'nın düğünüydü. Mina sabahın 6'sında uyanmış duşun almıştı ama Betty hala uyuyordu. Mina duştan çıktıktıktan sonra saçında ki havluyla Betty'nin odasına daldı ve elinde ki kapağı tencereye vurarak onu uyandırmaya çalıştı. Betty yatağında kıpırdanırken yastığı yla kulaklarını kapattı. "Bugün evleniyorum ve sen hala uyuyorsun!"
Mina'nın sözüyle bir an duraksadı, en yakın arkadaşı bugün evleniyordu. Yavaşça doğruldu ve karşısında duran Mina'ya baktı. Mina tencereyi ve kapağı bir kenara bırakıp kızın yatağının kenarına oturdu.
"Ah, bu bakışın ne demek olduğunu biliyorum."
Betty hüzünlü bir ifadeyle onu dinlerken Mina gülümsedi.
"Merak etme, her zaman birlikte vakit geçireceğiz."
"Bu ev sensiz çok sessiz olacak."
Mina kahkaha atarken gözlerini devirmeden edemedi. Betty elini kaldırıp parmağında ki yüzüğü ona doğru tuttu. "Unutma, sende evleniyorsun."
Betty durgun bir şekilde parmağında ki yüzüğe bakarken Mina çoktan kalmış Betty'nin dolabından ona giyecek bir şeyler çıkartırken bir yanda da konuşuyordu.
"Saat 7'de cilt bakımı randevumuz var, cilt bakımı zaten yaklaşık 2 saat sürüyor, ondan sonra güzel bir kafede kahve içeriz, o kadar heyecanlıyım ki midem de ki kelebekler yüzünden bir şey yiyebileceğimi sanmıyorum. İnternetten baktım da, en az 2 litre su içmem gerekiyormuş. Bu hem heyecanlanmama hem de gün içinde terlememe engel olacak. Düğünden önce gelinliğimi, ayakkabılarımı falan düğün salonuna götürmem gerekiyor çünkü makyajımı orada yapacaklar. Ah," duraksadı ve hala yüzüğüne bakmakta olan Betty'e döndü. "Bu arada, gidip salonda ki hazırlıklar tamam mı diye de bakmamız gerekiyor." Betty gülümsemeye çalışarak Mina'ya baktı, "bence bunu Kiri'yle yapsanız daha iyi olur.
"Dün gece konuştuk, onun da vakti olmayacak biz baksak okur değil mi?" Betty, Mina'nın yavru köpek bakışlarına dayanamayıp kafasını evet dercesine salladı.
"Evet! Sen dünyanın en iyi arkadaşısın!" Dedi ve Betty'e eliyle öpücük atıp odadan çıktı. O kadar heyecanlıydı ki Betty'de ki durgunluğu fark etmemişti bile.
Betty lavaboya gidip işlerini hallettikten sonra tam üstündeki pijamaları çıkaracakken Mina kapıdan başını uzattı." Şey bu arada salona gitmişken şu dans müziklerini falan da kontrol edelim." Dedi ve Betty'nin bir şey demesine kalmadan gitti.
Betty, Mina'nın bu heyecanına gülümsemeden edemedi. Yatağının üstünde ki kıyafetlere baktı, Mina gerçekten çok zevkliydi. Hiç düşünmeden pijamalarını çıkartıp Mina'nın koyduğu kıyafetleri giydi.
Tam odasından çıkmış merdivenlerden inecekken Mina'nın odasından ona seslenmesiyle kapıyı tıklayıp içeri girdi. Mina bir dolabın kapağında asılı duran gelinliği bir de yatağın üstünde ki duvağa bakıyordu.
"Bunları arabaya kadar taşıdık diyelim, sonra ne olacak? Bagajda şekli bozulur."
Gelinlik ve duvak Mina'ya özel tasarlanmıştı ve tek bir kırışıklık bile olmasını istemiyordu.
"Arka koltuğun üstüne sereriz böylece kırışmaz."
Mina, Betty'nin sözüyle elini alnına vurdu. "Ben bunu nasıl düşünemedim."
Betty gülümseyip arkadaşının yanına gitti ve elini omzuna koydu. "Bir şey düşünmen gerekmiyor, bugün sadece mutlu olacaksın tamam mı?"
Mina elini alnından çekip gülümsedi, "tamam."
Betty özenle duvağı alırken Mina'da gelinliği almıştı.
Arabaya indiklerinde son kontrolleri yapıp arabaya bindiler ama Mina o kadar heyecanlıydı ki arabayı Betty sürecekti.
"İlk olarak nereye?" Dedi kız, kontağı çevirmeden önce.
"Şehir merkezinde ki Beauty Salon'a."
Betty tam kontağı çevirecekken şaşkınlıkla duraksadığında na da anlam verememiş bir şekilde ona bakıyordu.
"O-orası kaç para senin haberin var mı?"
Mina havayla saçlarını savurdu. "İlk ve son kez evleniyorum, fiyatı umrumda bile değil. O ajansta Kiri'nin yanından geçen her kıza Mina Ashido kimmiş göstericeğim."
Betty gülümseyip arabayı çalıştırdı ve ilerlemeye başladılar.
Yaklaşık 23 dakikanın sonunda salona varmışlardı. Tam arabadan inmişlerdi ki Betty'nin telefonu çaldı.
"Ben giriyorum, sen telefonla konuşunca gelirsin." Mina, Betty'e el sallayıp salona girdiğinde Betty cebinden telefonunu çıkarıp kimin aradığına baktı.
Ekranda yazan Bakugou, yazısıyla az kalsın telefonu elinden düşürüyordu. Titreyen elleriyle yeşil tuşa bastı ve telefonu kulağına götürdü. Ama o kadar heyecan yapmıştı ki, alo demeyi unutmuştu.
Karşı tarafta ise Bakugou şaşkın şaşkın ekrana bakıyordu.
"Görüntülü aradım aptal!" Bakugou'nun bir anda bağırmasıyla Betty bu sefer telefonu düşürmüştü. Bakugou ne olduğunu anlayamazken Betty sakin kalmaya çalışarak telefonu aldı ve kendine çevirmeden önce saçlarını düzeltti.
"Eh, s-selam." Dedi sesini en not tonda kullanmaya çalışarak. Bakugou bir süre ekrana bakmaya devam etti.
"Domatese dönmüşsün aptal!"
Betty tek elini yanağına götürdüğünde yandığını fark etti.
"Ş-şey! Burası çok sıcak ondan. Her neyse napıyorsun?
"Tch!"
Ekranı yarı çıplak bir şekilde ordan oraya koşturan Kirishima'yla çevirdiğinde Betty istemsizce bir kahkaha patlattı. Bakugou ekranı tekrar kendine çevirdiğinde Betty konuşmaya başladı.
"Mina da aynı durumda, oradan oraya koşturuyor. Çok heyecanlı. Biliyor musun? Şehrin en pahalı güzellik salonundan yer ayırtmış, birazdan bende cilt bakımına giricem."
"Tch!" Gözlerini kaçırıp konuşmaya başladı. "Cilt bakımı denen şey her ne bokumsa ona ihtiyacın yok."
Betty'nin normale dönen suratı aptal bir sırıtmayla tekrar kızarmaya başlamıştı.
"Dostum kravatımı bulamıyorum!" Arkadan gelen Kirishima'nın sesiyle Betty zor da olsa konuşmaya başladı. "S-sen istersen ona yardım et, bende Mina'ya bakıyım."
"Tch! Bir işi de kendin hallet boktan saçlı!" Belki ki Bakugou telefonu kapatmayı unutmuştu. Betty gülümseyip kırmızı tuşa bastı ve görüşmeyi sonlandırdı.
10 gündür böyleydi, yani Bakugou'nun evlilik teklifinden beri. Telefonu cebine koyup parmağında ki yüzüğe baktı, ama bu sefer kararsız ya da tedirgin değildi, rahatlamış hissediyordu ve tek bildiği az önce konuştuğu adamı çok sevdiğiydi.
Rose gold renginde yazılmış Beauty Salon tabelasına bakıp içeri girdi. İçeri girdiğinde onu vanilya kokusu karşıladı, o sırada yanına biri geldi.
"Siz Betty Hanım olmalısınız, Mina Hanım şu tarafta." Derken eliyle aşağı doğru giden merdivenleri işaret etti, Betty ise adama gülümseyip merdivenlerden indiğinde bir Çin müziği eşliğinde loş ışıkta Mina ve ona masaj yapan bir kadınla karşılaştı, diğer masaj yatağının yanında ise elinde ki havluyla başka bir kadın bekliyordu. Mina yüz üstü yattığı için onu görmemişti ama geldiğini anlamıştı.
"Hey! Hadi hazırlan, bu çok iyi geliyor."
Kadın elinde ki havluyu Betty'e uzattığında odalardan birine girip üstündekileri çıkardı ve havluyu bedenine sarıp tekrar masaj odasına geçip yatağa yüz üstü yattı. Kadın Betty'nin sırtında parmaklarıyla haraket ederken Betty'nin aklından Bakugou'nun söylediği sözler çıkmıyordu, "cilt bakımı denen şey her ne bokumsa ona ihtiyacın yok."
Çığlık atmamak için kendini zor tutarken kendini müziğe ve işini gerçekten iyi yapan kadına bıraktı.
Yaklaşık 45 dakikanın sonunda masajları bitmiş cilt bakımına girmişlerdi, aslında Betty, Bakugou'nun sözlerinden sonra cilt bakımı olayına sıcak bakmamıştı ama bugün arkadaşının en mutlu günü olduğu için onu kırmakta istemiyordu.
"Hey! Mina, hala heyecanlı mısın?"
Betty yüzüne ismini bilmediği bir yağ sürülürken gözleri kapalı bir şekilde konuşmuştu.
"Bilmiyorum, sence?"
Aslında Mina'nın ses tonundan bile sakinlediği anlaşılıyordu. Betty bir şey söylemek yerine sessiz kalmayı tercih etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
astronomia
FanfictionWe're so young, boy we ain't got nothin' to lose... cr//wenceily august 13, 2021 bakugou x reader au