"Ah, cidden mi?"
Kirishima söylenerek koltuktan atladı ve özgünlüğünü aktifleştirip adamla dövüşmeye başladı. Kaminari kafede ki insanları tahliye ederken Bakugou, Kirishima'yla birlikte adamla uğraşıyordu ama kim olduklarını bilmedikleri bu kişi gerçekten çok güçlüydü, kafasında ki demir şey yüzünden yüzü gözükmüyordu. O sırada bir portal açıldı ve bir kaç villain daha ortaya çıktı.
"Villainler de ki bu portal açma olayını cidden anlamıyorum." Betty söylenirken Mina üstünde ki gelinliği aldırmadan özgünlüğü onlara doğru kullanmaya başladı, Betty'de ışığı kırarak bir kalkan yapmaya çalıştı ama güneş ışığı olmadığı için özgünlüğünü çok fazla kontrol edemiyordu. Betty'nin özgünlüğünü fazla kullanması mide bulantısı ve baygınlıkla sonuçlanıyordu. Midesi bulanmaya başlasa bile bir eliyle kalkan yaparken bir eliyle de ışık dalgaları saçarak adamın görmesini zorlaştırma çalışıyordu ama son hatırladığı yere düşmeden onu birinin tutmasıydı.Bu Kaminari'ydi, hızla gelip adamı yüksek voltta çarpmış ve mala dönmeden önce Betty'i kollarına alıp koltuklardan birine yatırmıştı. Bakugou ve Kirishima'nın da güzücü tükenmeye başlıyordu, Kirishima özgünlüğünü kullanabilmesi için kendini sıkması gerekiyordu ama yavaş yavaş sona geliyordu. Bakugou'nun ise avuç içleri yanmaya başlamıştı ama ikisi de pes etmiyorlardı tıpkı karşılarında ki adam gibi. Mina ise 2 kişiyle baş etmeye çalışıyordu çünkü Kaminari mala bağlamış ve Betty ise bayılmıştı.
"Kimsin lan sen?!" Ama o sessiz kalıp Bakugou'nun sorusuna cevap vermemişti ve bu onu daha fazla kızdırıyordu. Bir süre sonra cevap verdiğinde Bakugou şaşkınlıkla olduğu yerde kaldı.
"New York'tan çok eski bir tanıdık."Flashback
O sırada Betty omzunda bir el hissetmesiyle arkasına döndü. Bu kollarında ki havalı bombalarıyla Bakugou'dan başkası değildi, ama karşısında ki adama da sinirle bakıyordu. Betty'nin dudağının kenarı yukarı kıvrılırken kollarını birleştirip Eric'e döndü. Eric'in ise bakışları karşısında duran sinirli adamın ona olan bakışları ve kollarında ki bombalar arasına gidip geliyordu. Eric'in bu korkmuş hali Betty'i güldürmüştü.
"Kimsin lan sen?!" Bakugou'nun ses tonundan Betty bile korkmuştu, adam bir şey söylemek yerine beceriksizce yere düşürdüğü kağıtları alıp arkasına bakmadan hızla oradan uzaklaştı. Bakugou tam arkasından gidecekken Betty kolundan tutarak onu durdu. Ama Bakugou hala sinirliydi, "kimdi o?" Diye sordu dişlerini sıkarken.
"Ah, boş ver. New York'tan çok eski bir tanıdık."
"O piçin bakışları hiç hoşuma gitmedi."
Betty gülümsedi ve Bakugou'ya yaklaştı, "kıskandın mı?"
Bakugou hızla kafasını çevirdi, "tch!"
"Hem sen niye geldin ki? Yoksa kovuldun mu?" Derken gülmemek için kendini zor tutuyordu. Bakugou sinirli gözlerini ona çevirdi.
"Bugün cumartesi aptal!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
astronomia
FanfictionWe're so young, boy we ain't got nothin' to lose... cr//wenceily august 13, 2021 bakugou x reader au