1 ay sonra
Betty mimarlıkta vazgeçmek istese de yıllardır yaptığı bir mesleği bırakmak elbette kolay olmuyordu. Çalıştığı yeri arayıp istifa etmek istediğini söylemişti ama bunun için yaptığı çalışmaları başka birine devretmesi gerekiyormuş ama o kime devredeceğini bilmiyordu ve bunun için tam 1 aydır uğraşıyordu. Saat gece 2 olduğunda hala uyymamıştı, çalışmalarını tamamlıyordu. Mina arkadaşlarıyla dışardaydı, Betty'e de gelmesini söylemişlerdi ama o işi olduğunu söyleyip kabul etmemişti. O sırada Bakugou'da gece devriyesindeydi. Todoroki ve Deku'yla beraber.
"Beni neden sizin gibi aptallarla aynı güne koydular ki!"
"K-kacchan.."
Todoroki ise onları takmayıp binanın üstünden karanlık gök yüzüne bakıyordu.
"Todoroki-kun, Betty'nin de bize katılacağını biliyor muydun?" Deku'nun Todoroki'yle konuşmasına istemsizce kulak misafiri olmuştu Bakugou. "Hehe, biz onunla 5 yaşından beri arkadaşız."
Bakugou aslında bir yandan da şaşırmıştı, Midoriya'nın durduk yere Betty'den bahsetmesi pek de normal değildi, üstelik devriyedeyken. "Tch! Şimdi o aptal ışıltıyı düşünmenin sırası mı lanet Deku!?" Dedi ve binanın tepesinden atlayıp elleriyle patlamalar oluşturarak gökyüzünden ilerlemeye devam etti. Geçen 1 ayda hala duygularından tam emin olamasa da bu konuyu Kirishima'yla konuşmuştu.Flashback
Çoğu kişi gece devriyesinde olduğu olduğu Bakugou ve Kirishima kahve almaya bir kafeye gitmişlerdi ve masalardan birinde otururken Bakugou içinde olan duyguları anlatması ne kadar zor olsa da Kirishima'ya anlatmıştı.
"O aptal ışıltı yanımda olduğunda kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyor, hatta özgünlüğümü bile doğru düzgün kontrol edemiyorum." Dedi ve gözlerini kaçırıp sessizce söylendi, "Bu yüzden küçükken beni yenebiliyordu."
Kirishima'nın sırıtan yüzüyle ona döndü. "Dostum sen aşık olmuşsun, bu çok erkeksi."
Bakugou şaşırsa da sinirlendiği için bunu belli etmemişti. "Tch!" Dedi ve sinirle ayağa kalktı, "bunu birine söylersen seni gebertirim." Dedi ve ellerini ceplerine koyup oradan uzaklaştı. Kirishima ise içten içe arkadaşı için mutlu olmuştu. Bakugou o gün, tıpkı diğer günlerde olduğu gibi Betty'i düşünmekten hiç bir şeye odaklanamamış ve Aizawa'nın azarlarına maruz kalmıştı.Flashback son
Bakugou tüm bunları düşünürken Betty'nin evinin önünden geçtiğini fark etti. Kafasını kaldırıp eve baktığında üst katta bir camın açık olduğunu fark etti ve "lanet olası," duyguları onu oraya yönlendirdi. Bir kaç patlamayla kapıları açık olan balkona çıktığında Betty'i uyuyor bir şekilde göreceğini düşünmüştü ama o çalışma masasının başında bir şeyler çizmeye çalışıyordu.
"Oi!"
Bakugou'nun sesiyle korkuyla yerinden fırlayan Betty, yere düşüp kafası yatağın kenarına vurduğunda Bakugou kahkahalarına engel olamamış ve sonuç olarak karnını tutarak gülmeye başlamıştı. Betty eliyle kafasını ovuşturarak ayağa kalktığında gülen Bakugou'yla karşılaşmıştı, onu uzun zaman sonra gülerken görmek Betty'nin içinde bir şeylerin yerine oturmasını sağlamıştı, uzun zamandır bu konuyu düşünüyordu ama Bakugou'dan hoşlanabileceği aklının ucundan bile geçmezdi. Bakugou, Betty'nin ona baktığını görünce tekrar ciddileşti.
"Bu saatte resim mi çizilir aptal!"
Betty tekrar dönen sandalyeye oturup kalemi eline aldı ama Bakugou haklıydı, bu saatte yapmaya çalışarak kendine yazık ediyordu. Bakugou, Betty'nin çökmüş göz altlarına ve dağılmış saçlarına bakınca kendini suçlu hissetti. Mimarlığı bırakmasını o söylemişti ve şimdi sevdiği kız bunun için uğraşırken o rahat edemezdi. Yatağın köşesine oturup eline masanın üzerinde duran kağıtları ve kalemi aldı. Bir site planı var gibi duruyordu, Bakugou bu işlerden hiç anlamasa da ona yardım etmek istiyordu. Betty sandalyesinde dönerek Bakugou'ya yaklaştı ve sessizce yaptığı çizimi izlemeye başladı. 13 katlı 3 binanın arasına bir yüzme havuzu ve basketbol sahası, arka tarafına bir otopark çizmişti. Betty'nin 2 gündür uğraşıp yapamadığı bu şeyleri Bakugou 2 dakika da yapmıştı. Ama daha bitmemişti. Çaprazına bir futbol sahası ve apartmanların alt tarafına küçük bir amv bile çizmişti.
"Tch!" Kağıdı Betty'e uzattığında Betty büyülenmiş bir şekilde çizimler bakıyordu.
"Bu sitenin adını Batsuki Sitesi, koyacağım!"
"Ne yaparsan yap!" Aslında bu Bakugou'nun hoşuna gitmişti. Betty sonunda rahatlamıştı. Kendini yatağa attığında Bakugou Betty'nin ayak ucunda oturup ona bakıyordu.
"Sen burada ne yapıyorsun?" Dedi kız, kollarını kafasının altına koyarken.
"Sana ne be!?"
Betty gözlerini devirmekle yetindi. Aslında Bakugou şu an da ona sarılıp saçlarının ve tenin kokusunu içine çekmek istiyordu, ona böyle bağırıp çağırmak artık canını acıtıyordu ama ona nasıl açılacağı hakkında en ufak bir fikri bile yoktu. Gözlerini gökyüzünden ayırıp Betty'e baktığında çoktan uykuya daldığını gördü. Bir süre kızın uyuyan masum yüzüne baktı, ama o kadar uzun bakmıştı ki kapının açılma sesiyle kendine geldi. Gelen Mina'ydı ve Bakugou görünce şaşırmıştı. Pembe tenli kız, Bakugou'ya gülümseyip el salladıktan sonra odadan çıktı. Bakugou ise kızın üstünü örtüp tekrar patlamalar oluşturarak camdan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
astronomia
FanfictionWe're so young, boy we ain't got nothin' to lose... cr//wenceily august 13, 2021 bakugou x reader au