•Narracja•
Wilbur I Techno dojechali bezpiecznie na lotnisko. Nie mieli problemu w znalezieniu ich przyjaciół wkońcu jak można nie poznać znajomych którzy drą mordę na całe lotnisko, kłócą się bez przerwy czy daremnie sie pokrywają? Will I Techno gdy tylko ich ujrzeli wiedzieli że to będzie długi i męczący tydzień. A Will miał jeszcze całą ta grupę wziąść do siebie na noc do domu. Podeszli do nich przywitali się podróżowali chwilę, Techno na osobnskci opierniczył Philzę, ale oczywiście wszytko skończyło się dobrze pokierowali się do domu. Will wziął tyle ile mógł ludzi do siebie do auta A reszta wzieła taksówki. Dojechali do mieszkania Willa, weszli dzięki buty, dołożyli walizki i zaczęła się kłótnia kto bierze kanapę, kto fotel, kto materac A kto podłogę no bo oczywiste jest że Will bierze łóżko. Przyjaciele spędzili 2 godziny na rozmwaianiu na różne tematy, resztę dnia spędzili na zwiedzaniu miasta. Pochodzili po ulicach, zwiedzili kilka zakątków turystycznych, parków, galerii tak minął im dzień. Doszła późna godzina, Techno poszedł do siebie, chłopaki się uszykowali do spania, rozłożyli kanapę i materace i poszli spać. Śniło o różnych rzeczach. O swych najskrytszych marzeniach, o innej rzeczywistości, innym śniły się koszmary z których nie mogli się już wybudzić, a innym sny miłosne A może nawet sny.. przepowiadające przyszłość?
Wilbur'owi akurat nie śniło się nic. Dosłownie nic, poprostu spał. Spał do momentu w którym się nie przebudził. Wstał do pozycji siedzącej i nie pamiętając nawet jak się znalazł w tym momencie. Westchnął spokojnie i przetarł oczy. Wstał na równe nogi i po cichu dyskretnie przedostał się do kuchni. Bałam wody do szklanki i się napił. Po uspokojniu pragnienia, zamknął okno z salonu i wrócił szybkim tempem do pokoju. Próbował zasnąć, przebracał się w obie strony, nic mu to nie pomogło. Nagle na ekranie jeśli telefonu wyświetliła się wiadomość. Wziął telefon w rękę i zobaczył od kogo jest ta wiadomość..
Technoblade
I jak tam z tymi świrami? Nie zwariowałeś jeszcze? ⁰⁴ ²³
CZYTASZ
"flor venenosa"- zatruty kwiat
ActionSławni zagraniczni Youtuberzy, dobrzy przyjaciele. A Może jednak coś więcej? Oboje wynajeli nowe mieszkania, lecz jeden z nich wyprowadził się do innego kraju. Czy to zbieg okoliczności że będzie to ta sama miejscowość? Blisko mieszkania? A ich kon...