12 Mart 2007 Zeynep'in Doğum gününden sonra :
Zeynep Cüneyt ile görüşmüyordu. Sadece okuluna gidiyor sonrada geliyordu. Fakat Mirza da Zeynep'i görmeye hiç gelmedi. Ne okul'a ne arkadaşları ile gittikleri yere nede Zeynep'in evine. Zeynep Cüneyt le sözü atmıştı. Cüneyt yalvarıyordu Zeynep'i kararından geri çevirmek için ama genede Zeynep Cüneyt'e geri dönmüyordu. Araya aileler girecekti. Özelliklede Cüneyt'in babası oğlunun bu kadar küçük düşmesine çok sinirleniyordu. Oğlunun bu kadar acı çekmesine dayanamıyordu. Fakat oğlunu ezmemek için şu an sadece bekliyordu. Zeynep ise gerçekten çok kararlıydı.
Mirza Sebastian Kodes ve Tilki ise Alfa-Star ile eğitimlere ve operasyonlara ara vermeden devam ediyorlardı. Türkiye de ve dünyada bir çok yere gidiyorlardı. Adrenalin askerlerinden bazıları suçlar işliyorlardı. ve onları yakalayıp hapishaneye girmelerini sağlıyorlardı. Hayat iki taraf içinde devam ediyordu.. Mirza'nın Zeynep konusunda hiç bir hamle yapmamış olmasa da Zeynep'i deliye çevirmeye yetiyordu. Zeynep günler geçtikçe daha da kinleniyordu.
Zeynep Yüksek lisansını bitirmişti. Cüneyt ise Askere gitmeye hazırlanıyordu. Bedelli askerlik yasasının çıkmasını bekliyordu işin aslı.
Ağustos 2007 Bodrum İstanbul Yolu.
Arabayı Kodes kullanıyordu. Tilki yanında oturuyor. Arkada da Mirza ve Sebastian vardı. İstanbul'dan Bodrum'a doğru gidiyorlardı.
Kodes : Mirza bizim otelde ne işimiz var ? Buralara hep zenginler gelir. Ve ben o lanet olası zenginleri hiç sevmem.
Tilki : Al benden de o kadar.
Sebastian : Görev sorgulamıyoruz beyler. Görevi veriyorlar yapıyoruz. Hepsi bu. Görev verilecek ve bizde yapacağız. Sanki tatile gidiyoruz da yer seçiyoruz.
Mirza : Uyuşturucu satıldığına dair duyumlar aldık. Milletimizin çocuklarını zehirliyorlar.
Tilki : Ee Mirza biz narkotik miyiz ?
Mirza : Yok kahraman Alfa-Star askeriyiz. Hani şu sırtı sıvazlananlardan.
Kodes : Boş verin onu hallederiz de geçenlerde bir film izledim.
Mirza : Film mi ?
Kodes : Evet Film. Lap top aldım da kadıköy'den. Sonra Kadıköy'de korsan cd satan dükkanlar var onlara girdim. Şöyle savaş sahneli filimlerden alayım dedim. Satıcı çocuk bana Rambo serisini verdi.
Mirza : Rambo mu ? isme bak. Rambo.
Sebastian : Konusu ne ?
Kodes : Amerikalı bordo bereli bunlar. arkadaşları ile vietnam savaşında gidiyor. sonra kafayı yiyor. iyi eğitilmiş asker işte bizim gibi. Bizim sonumuzda böyle.
Sebastian : İzleyelim bir ara . Sen hiç film izledin mi ? Mirza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombilerin Dünyası Özel Bölümler
FantasyZombilerin Dünyası DxN Adrenalin ve Alfa-Star Askerlerinin Zombilerden önceki hayatlarını hiç merak ettiniz mi ?