Özel Bölüm 4 : İntikamların En Büyüğü Affetmektir

1.1K 112 2
                                    

1987 nin bir bayram günü dünyaya geldi. Babası onun adını Ozan koymuştu. Annesi Ozan ı ağzıyla bile besliyordu sanki bir kuş gibi. Annesi bütün gün onunla oyunlar oynuyor şarkılar mırıldanıyor onu öpüyor ve seviyordu. Babasının işlerinin çok olmasından dolayı Annesi ve Ozan hep bir arada kalıyorlardı. Ozan Annesinin yanında yatmayınca ağlamaya başlıyor dikkat çekmek için sesler çıkartıyordu. Annesi ona ne zaman seslense hemen ağlama sesi kesiliyordu. Babası eve geldiğinde Ozan Annesini babasından kıskanıyordu. Aralarında yatmak istiyordu. 3 yaşına kadar konuşamamıştı. Fakat üstün zekası ile herkesi kendisine hayran bırakıyordu. Okula gitmeden harfleri sayıları biliyordu. Harfleri rakamları topluyor çıkartıyordu. Komşuları olan öğretmenin telkinleri ile 5 yaşında ilk okula başlayan Ozan derslerinde mükemmel derecede başarılı bir öğrenciydi. Ozan hep bir bilgisayar istiyordu. Annesi mutfak ve ev masraflarından kaçınarak Ozan için para biriktirdi. Babası da iş yerinden aldığı avans ile Ozan a bir bilgisayar almışlardı. O zamanlar bilgisayarlar şimdiki kadar ucuz değildi tabi-kide. Bilgisayar ile tanışması küçük Ozan ın 5 yaşında olmuştu. Derslerinde başarılı olan bu çocuk aynı zaman da da bilgisayar ile harikalar yaratıyor her şeyi kendi çabası ile öğreniyordu. Ozan okul dan geldikten hemen sonra derslerini çalışıyor ödevlerini yapıyor sonrada bilgisayar başında oyun oynamak yerine bilgisayar yazılımları hakkında çalışıyordu. Ozan 5 yaşındayken Annesi hamile kaldı ve bir kız çocuğu dünyaya getirdi. Onun da adını Duygu koymuşlardı. Annesinin ilgisi Duygu ya kayınca Ozan içine kapandı ve tek ilgiyi bilgisayarda buluyordu.

1997 Yılında ilk hack'erlik denemesini yapan Ozan Google in bir açığından faydalanarak Google yi bir günlüğüne kapatmayı başarmıştı. Bütün aramalara rağmen Ozan ın izine rastlayamadılar. Üç ay sonra ise hotmail i bir aylığına kapatmayı başarmış ve iki şirkete milyon dolarlar kaybettirmişti.

Aslında Ozan bunların yasa dışı şeyler olduğunu o yaşta bilmiyordu. Onun için bu denemeler sadece basit birer şaka ve oyundan başka hiç bir şey değildi. Ozan 14 ay sonra ki hedefi özel güvenlikli siteler olmuştu. Yazdığı yazılımlar ve virüsler ile Rusya yı Allak bullak eden bir dehaydı artık.

2001 Yılındaki kriz de babası işten çıkartılmıştı. Babası gündelik işlerde çalışıyor ve eve doğru dürüst para girmiyordu. Annesi ise Kanser e yakalanmıştı. Babası Annesini tedavi etmek için önce arabasını sonra evini satmıştı. Ama genede tedavi masrafları çok fazlaydı. Doktorlar Ozan ın Annesinin Amerika da tedavi olması gerektiğini yoksa öleceğini söylüyorlardı. Ozan o sırada 14 yaşındaydı ve Lise ye gidiyordu. Lise de okuyor. Lise den arda kalan vaktinde ise çalışıyordu. Ozan Annesini tedavi ettirmek için var gücüyle çalışıyor fakat topladığı para Annesinin yurt dışında bir günlük tedavisine bile yetmiyordu.

2002 Şubat ..

Annesi iyice fenalaşmış ve hastaneye kaldırılmıştı. Doktorlar Annesinin kesinlikle yurt dışında tedavi olması gerektiğini yoksa öleceğini söylemişler ve Ozan'da bunları duymuştu.

Ozan Doktor un yanına giderek.

Ozan : Doktor amca ne kadar masraf olur Annemin yurt dışına gitmesi ?

Doktor : Çok para evlat.

Ozan : Çok para da ne kadar bir para ?

Doktor : 500 bin amerikan doları.

Ozan : Bu kadar para kimlerde olur Doktor Amca ?

Zombilerin Dünyası Özel BölümlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin