Özel Bölüm 6. 17 Ağustos 1999 Gölcük Depreminde Kaybettiklerimin Anısına

1.1K 93 5
                                    

17 Ağustos 1999 Gölcük Depreminde Kaybettiklerimin Anısına .. Aslında Bizler Kaybettiklerimiziz.

1998 İzmit

Çocuk Zeynep in babası tarafından verilen kas geliştirici ve kemik güçlendirici iğnelerle daha bir gelişmişti. Çocuk komutanını öldürdükten sonra son derece değişmişti ruh yapısı. 6 ay kaldığı hücrede aklı başına geldiğini sananlar sadece sanacakları ile kalacaklardı. 

Adrenalin Grubu üyesi olan çocuk tam bir profesyonel katildi. Zeka testlerinden üstün zekalı çıkan ender çocuklardandı.

Alfa-Star ın seçimlerine katılmış fakat Alfa-Star a komutanını öldürdüğü için alınmamış sonra ise Alfa-Star a dahil edilmişti. ninjutsu naruto ve Aikido da harikalar yaratan bir asker olmuştu Çocuk. Hem vücut yapısı hemde hızlı olması saldırı ve savunma sporunda ona büyük avantaj sağlıyordu. Uzun bir süre Zeynep çocuk tan haber alamamıştı. Zeynep tamamen çocuğu düşünüyordu.

Zeynep lise iki de okuyordu o zamanlar. Bir okul çıkışı Zeynep ve arkadaşları her zaman gittiği kafeye gitmişlerdi. Hep arka taraftaki masaya oturuyorlardı. Gene en arkadaki masaya oturmak istediler. Fakat masada güller vardı.. 6 adet gül.

Derya : Abi bizim masamızda bu güller ne ?

Kafeci : Derya cığım bilmiyorum Zeynep e geldi.

Neslihan : Kesin Cüneyt en gelmiştir.

Zeynep gülleri eline aldı.

Derya : Karta ne yazıyor Zeynep ..

Zeynep kartı hemen cebine koydu.

Zeynep : Özel. Boş verin ne içiyoruz ?

Derya : Şuna bak aylar sonra yüzü gülüyor Hayırdır Zeynep Hanım ?

Zeynep : Önemli bir şey değil. Boş verelim.

Derya : Cüneyt en mi ?

Zeynep : aa sıkıldım ne içiyoruz ?

Neslihan : Kartta ne yazıyor bari onu söyle çok merak ettim.

Zeynep : Karta ne yazdığını söylersem bitecek mi bu sorular ?

Neslihan : Bitecek söz

Derya : Evet söz.

Zeynep : Karşında yıkılmış bir duvar gibiyim

Beni sarhoş etme, başım dönüyor

Üstüme varma Kocaeli , kederliyim..

Derya : Kim bu şair..

Zeynep : Yeter ama artık soru yok.

Zombilerin Dünyası Özel BölümlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin