Özel Bölüm 2 : İzmir Mortem Üstü

1.6K 108 6
                                    

Alfa-Star dan kalan yedi asker İzmir Mortem Üstüne doğru hareket etmeye başlamışlardı. Uygun anı kollamak içinde çok ağır hareket ediyorlardı. Türkiye de virüs görülmeye başlanmıştı. 

7 asker koca üstü nasıl ele geçireceklerini planlamaya başladılar. 

Sebastian : Arkadaşlar bu konuda planı olan var mı ? Mirza ? 

Mirza : Şu anda yok. 7 Kişiyiz.. 

16 Nolu Asker : Vallaha beyler bu zor olacak. 

Mirza : Merhaba dünyalı biz dostuz desek ? 

Sebastian : Olmaz kanka .. 

34 Nolu Asker : O zaman şunu yapalım. Gece geç saatlerde açıkta bekleyelim hava aydınlanır aydınlanmazda limana giriş yapalım. 

Mirza : Geceden indirirler bizi. 

Sebastian : Türk bayrağını çektim göndere. 

Mirza : Onu nereden buldun ? 

Sebastian : Her gemide vardır kanka bayraklar. 

100 Nolu asker : Beklemedikleri anda beklemedikleri bir saldırı yapalım. 

Mirza : O zaman şöyle yapıyoruz . Gemiyi Sebastian 15:00 gibi iskeleye yanaştırsın. Ben gemiden çıkayım güzelce konuşayım hepsiyle ikna edip bizi aralarına almalarını sağlıyım. 

16 Nolu Asker : Peki o sırada biz ne yapacağız ? 

Mirza : Siz makineli tüfeklerle erketeye yatacaksınız eğer ki bir sorun olursa hepsini tarayın geçin. 

100 Nolu asker : Güzel bir plan gibi.. 

3 gün sonra.. 

Mortem Üstü İzmir : 

Asker : Komutanım ingiliz bandrollü bir savaş gemisi Türk bayrağı açmış iskeleye yanaşıyor. 

Komutan : Herkes hazır olsun. İçinden ne çıkacağı belli olmaz savaş pozisyonu alın hemen. 

Asker : Komutanım zombi olsalar limana nasıl yanaşacaklar. 

Komutan : Dediğimi yap hemen ! 

Asker : Emredersiniz. 

Gemi limana yanaşmıştı. Yaklaşık 250 asker komutan siperlere yatmış ve gemiden ne çıkacağını merak ediyorlardı. Gemiden Alfa-Star üniformalı saçları üç numara bir adam gözüktü. Ağır ağır yürüyordu. 

Mirza : Merhaba arkadaşlar. 

Komutan : Ama sen.. 

Mirza : Beni gördüğüne sevinmedin mi ? 

Komutan : Sizin amerika da öldüğünüzü söylediler bana. 

Mirza : Yapma komutan eğer ben ölsem nereden haberin olacak bunu sana kim söyleyecek?

Komutan : Sizi oraya götüren geminin kaptanı. 

Mirza : Geminin kaptanımı söyledi bunu. 

Gemi Kaptanı : Evet ben söyledim Mirza.. 

Mirza gemi kaptanına doğru ilerledi. 

Mirza : Çavuş nerede ? ve diğer askerler ? 

Gemi Kaptanı : Çavuş ve diğer askerler zombiye dönüştü ve bizde onları öldürmek zorunda kaldık Mirza ! Başın sağ olsun çok üzgünüm. 

Zombilerin Dünyası Özel BölümlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin