Zombilerin Dünyası Forum

164 4 2
                                    

Kitapta adınızın geçmesini isteyenler bu formu doldurup bana facebook yolu ile göndersin. Daha önce göndermiş olanlar ellerinde varsa tekrar göndersin. Yoksa nereye gönderdiğini söylesin bakayım.
Ayrıca Facebooktan Facebook.com/ZombilerinDunyasi adresinde form notlar kısmında vardır.

Adınız .Soyadınız. ( Soyadınızı neden istiyorum , yarın bir gün kitap olursa soyadınızı da geçirmek için)

Doğum Tarihi ve Yaşadığınız Yer.

Bir kaç fotoğrafınız

Boy ve Kilo

( Burada bir şeyin altını çizmek istiyorum; Bir doksan boyunda olursanız da ölürsünüz , bir atmış olursanız da. Doğruyu söyleyin. Boyunuz değil işleviniz önemli.)

Kendinizden bahsedin :

Meziyetleriniz / Hobileriniz( Burada yine bir şeyin altını çizmek istiyorum ; Dövüş sporları sizi kurtarmaz. Geçen Zombilerin dünyasında bir form yaptık. Herkes uzak dövüş sporları ustası maşallah. Böyle bir aşk yok. Doğruyu söyleyin bana canımı yiyin , Hem doğruyu söylerseniz ilerde bir gün sevgilinize hava attığınızda ''Aşkım sen süper karateciymişin döv şunları'' derse apışıp kalmayın.

Kimin Tarafından Öldürülmek istiyorsunuz. ( Hepiniz çok yaşayın, var olun , Allah sizi sevenlerinizden ayırmasın da , Zombilerin Dünyası Ölümlü bir yer )

En Sevdiğiniz Film ve Diziler : ( 150 tane saymayın )

En Sevdiğiniz Şarkı Türü :

İzlediğiniz Tv Programları :

Burası Çok Önemli Kimi kendinize yakın hissediyorsunuz neden ?

Burası Çok Önemli : Söylemek istedikleriniz ? Ve Kendinizden Bahsedin. ?

Ayrıca : Siz kendinizi ne kadar iyi ifade ederseniz ben o kadar sizi ifade edebileceğimi unutmayın. Kaç bölümde olacağınızı inanın hiç bilmiyorum.

Zombilerin Dünyası başlamıştır. 

Zombilerin Dünyası Özel BölümlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin