11. Özel Bölüm Ölümcül Dövüş

1.2K 50 9
                                    

Zombilerin Dünyası 3. Yılına Özel, Ölüm Dövüşü Özel Bölüm

Yıl 1997

Beyefendi '' Hepinizi buraya neden getirdim bilmek istiyorsunuz ''

'' Özel eğitimlerden geçtiniz ''

'' İlk önce 64 kişiydiniz buraya geldiğinizde.. 32 kişi kaldınız.. Şimdi ise 16 kişisiniz.. ve üzgünüm ki sekiz kişi daha burayı terk edecek.. ''

'' Sizler Allah tarafından seçilmiş olanlarsınız. ''

'' Buradan tek bir şampiyon çıkacak ''

'' O şampiyon bizim de ülkeninde şampiyonu olacak ''

'' Bütün askerlerin başı olacaktır ''

'' Sorusu olan ''

Mirza '' Ben bütün askerlerin başı olmak istiyorsam ? ''

'' Sadece Sebastian'ın başı olmak istiyorsam ''

'' Baş derken diğer anlamda değil ''

Beyefendi gülümsedi.. '' O zaman dövüşmezsin Mirza ''

'' İlk dövüşte ölürsün ''

'' Yenilmez Mirza ''

Mirza '' Anlaştık o zaman ''

Beyefendi '' Seyfo ''

'' Torbayı getirin ''

Seyfo '' Emredersiniz Efendim ''

Beyefendi '' Asit ilk sıra senin seç bakalım ''

'' Torbanın içinden bir isim al ve yüksek ses ile oku ''

Asit hızlıca yerinden kalktı koşar adımlarla yürüdü ve torbaya elini soktu. Bir kağıdı eline aldı. Kağıdı açtı..

Asit '' Kocaeli '' diye bağırdı..

Son 16

Asit vs Kocaeli

Şeytan vs Sansar

Ölüm Meleği vs Kabil

Ateş vs Habil

Mirza vs Ares

Barut vs Tuncay

Sebastian vs Kabus

Argo vs Medet

Barut Tuncay'a karşı.. Barut'un üstünlüğü ile geçen karşılaşmayı Barut kazandı.. Rakibi Mirza oldu..

Barut Tuncay'ı dövmeye devam ediyor. Tuncay'ın bütün vücuduna Barut'un sert yumrukları gelmeye devam ediyor.. Barut Tuncay'ı cezalandırıyor sanki. Tuncay tekrar yere düştü.. Barut geldi ve Tuncay'ın boynunu kırdı.. Kazanan Barut oluyor..

Şeytan Sansar'a karşı.. Şeytan ile Sansar başa baş bir mücadele ile son dakikalara girdiler.. Şeytan son dakikalarda yaptığı hamleler ile Sansar'ı öldürmeyi başardı..

Şeytan ve Sansar iyice yoruldular.. Fakat ikiside mücadeleyi bırakmıyor.. ilk hata yapan kaybedecek gibi görülüyor.. Sansar tekme attı. Fakat Şeytan Sansar'ın tekmesini yakalıyor. Şeytan Sansar'ın bacak arasına bir yumruk atarak Sansar'ı kısır ediyor.. Sansar yerde acı içinde kıvranırken Şeytan Sansar'ın acımadan boynunu kırıyor..

Asit, Kocaeli'ye karşı.. Asit'in büyük üstünlüğü ile geçen dövüşü Asit kazandı. Rakibi Şeytan oldu..

Kocaeli ve Asit birbirlerine sert ifadeler ile bakıyorlardı.. O kadar darbe almasına rağmen Kocaeli hala ayaktaydı.. Kocaeli pes etmek istemiyordu. Fakat artık çok yorulmuştu.. Asit Kocaeli'ye doğru koşarak geldi ve Kocaeli'nin göğsüne ayağının tabanı ile sert bir tekme vurdu. Kocaeli aldığı tekme ile sırt üstü yere düştü. Asit Kocaeli'nin kafasına vurmaya başladı.. Kocaeli son nefesini Asit'in ayaklarının altında verdi..

Zombilerin Dünyası Özel BölümlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin