Öncelikle herkese selamlar saygılar. Beni bilen bilir, ben wattpad olayından eskiyim. Zombilerin dünyasını yazmaya başladığım da, yıl 2010 du. Bazı yeni yetmeler 2010 yılından sonra çıkan zombi filmlerinden araklamışın deseler de , bir çoğu ekmeğe agu derken ben zombilerin dünyasını yazıyordum.
Arkadaşlar, kimseyi aşağılamıyorum ve kimseyi küçük görmüyorum. Ben Wattpad yazarı olarak anılmak istemiyorum. Wattpad yazarlığı bana göre değil.
Kitabımı tamamlayıp dosyasını bir kaç yayın evine göndermeyi düşünüyorum. Ara sıra buradan bilgilendirme atacağım. Belki kitaba sizleri de koyacağım o konuyu düşünüyorum, nasıl olur diye. O çalışmama bir türlü ağırlık veremedim çünkü.
Ayrıca ''Baykuş Salvador'' ismi ile değil başka bir isimle kitabı çıkartacağım. Kendi ismimle.
Sonrasında sizden istediğim. instagram ''Zombilerin.Dunyasi'' https://www.instagram.com/zombilerin.dunyasi/ adresinden beni takip edin. Bu çok önemli benim için. Çünkü oradan da sizlere ulaşmak istiyorum ve yayınevleri bu eserin kitap olarak görmek isteyen bir sürü okuyucusu olduğunu bilmesini istiyorum. Arkadaşlarınızı ailenizi ve tanıdığınız herkesi buraya yönlendirin lütfen. Kendime de şahsi bir instagram açacağım yakında onu da sizlerle paylaşacağım.
Zombilerin Dünyası Kitap çalışması resmi olarak başlamıştır. Hiç bir yayın evi ile anlaşmadım. Kitapta isminizi geçirmeyi ciddi olarak düşünüyorum. Bunu kurgulamam gerekiyor öncelikle. Sonra buradan veya instagramdan sizi detaylı bilgilendireceğim.
İlk kitap için belki hepinizi yazamam ama diğer serilerde kesinlikle olacaksınız. Dediğim gibi önce planını yapmalıyım.
İlk on bölümünü hazırladığımda, belki wattpadde ve blogumda yayınlamak istiyorum. Ayrıca ingilizce olarak da yayınlanacak. Orada da size çok ihtiyacım olacak her zamanki gibi.
Desteklerini lafla değil icraat ile göstermenizi rica ediyorum.Adam gibi zombi kitabı okumak, imza günlerinde beraber makara yapmak istiyorsanız, lütfen desteklerinizi esirgemeyin. Mutlu kalın.
Emrah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombilerin Dünyası Özel Bölümler
FantezieZombilerin Dünyası DxN Adrenalin ve Alfa-Star Askerlerinin Zombilerden önceki hayatlarını hiç merak ettiniz mi ?