İstanbul Emniyet Müdürlüğü - Nezarethanesine Mirza konmuştu. Mirza karanlık güneş görmeyen hücresine geri dönmüştü. Tek kişilik yataktan daha ufak yatağa oturdu. Savcının onu çağıracağı zamanı bekliyordu. Bu bir psikolojik savaştı. Mirza nın konuşmayacağını bilen Savcı. Mirza yı yorarak konuşturmak istiyordu. Her saat başı tepesindeki spot lamba bir anda yanıyor ve Mirza nın hücresi ışıl ışıl yanıyordu. Sonra Sol şarkıları çalınıyordu. Komünist şarkıları dinletiyorlardı sürekli Mirza'ya. Her yarım saatte bir hücresine su atılıyordu. İşkenceler tekrar başlamıştı Mirza için. Mirza ise sadece kendi duyabileceği bir ses ile '' Bana Zarlar Hileli '' Diyordu her defasında. ve bağırıyordu : '' Hangi Çılgın Bana Zincir Vuracak Şaşarım '' Diye bağırıyordu !!
odalarda ışıksızım
katıksızım, viraneyim..
seni sensiz duvarlara yazan benim divaneyim
kanım aksınki..
terk etmem seni,peşindeyim yar
ellerimsin gözlerimsin inanmazsın yar
ben perişan günlerim dar anlamazsın yar
bir ömür bu zindanlarda
ellerimsin gözlerimsin mahkumum sana
davalı ben davacı ben
yorgunum bu celselerden
dargınım sana
posta posta hatıralar voltalarda yar
ben perişan günlerim dar anlamazsın yar
odalarda ışıksızım..
17 Şubat 2008
Mirza Birim Ekibi tarafından yakalanmıştı. Üç günlük özel hücrenin ardından Savcı'nın karşısına oturtmuşlardı Mirza'yı. Mirza umursamaz tavırları ile insanları hasta ediyordu. Savcı gerçekten de işini çok iyi biliyordu.
Savcı : Mirza Kral 1983 Kavaklı Doğumlu.
Mirza : Efendim
Savcı : Anlat .
Mirza : Neyi ?
Savcı : Anlat dedim sana uğraştırma beni.
Mirza : Uğraştırmıyorum ? Neyi anlatayım.
Savcı : Kendini çok güçlü hissediyorsun demi ? Soyadın gibi kendini Kral sanıyor sun demi ?
Mirza : Ellerimdeki kelepçelere ve etraftaki onlarca adama bakarsan şu an kendini Kral sanacak bir durumda değilim.
Savcı : Hadi Aslanım. Bu adamları öldürme emrini kimden aldın.
Mirza : Canım istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombilerin Dünyası Özel Bölümler
FantasyZombilerin Dünyası DxN Adrenalin ve Alfa-Star Askerlerinin Zombilerden önceki hayatlarını hiç merak ettiniz mi ?