intro

5.2K 305 4
                                    

Zawgyi code

ခ်စ္ရာကိုခ်စ္မိတာမွားသြားလားပုဂံကguideတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္မိလို႔ ဘာေတြမ်ားမွားလဲ ႏွလံုးသားဆိုတာ အဆင့္တန္းနဲ႔ခဲြျခားတာမဟုတ္ဘူးဆိုတာသိၾကပါေစ...
စိုင္းအလကၤာ

အိုခ်စ္ရာနဲ႔ လူႀကီးက မိုးနဲ႔ေျမပါလူႀကီးရယ္ ခ်စ္ရာထပ္သာတဲ့သူကိုခ်စ္ပါ ခ်စ္ရာမွာ ပုဂံဘုရားသမိုင္းနဲ႔ရုပ္ေသးရုပ္ေတြကလဲြၿပီးဘာမွမရိွလို႔ပါ....

အိုခ်စ္ရာ

(A/N ဒါကBoy love fictionစစ္စစ္ႀကီးပါေနာ္ ဒီမွာ အိုခ်စ္ရာက ေကာင္ေလးဆိုတာ အားလံုးကိုသတိေပးထားပါမယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ လူႀကီးေတြကိုBl ficေပးဖတ္ခ်င္တဲ့သူေတြေပးဖတ္လို႔ရေအာင္ အိုခ်စ္ရာ ေယာက္်ားေလးမွန္းမသိေအာင္သြယ္ဝိုက္ေရးသားမွာမလို႔ blမႀကိဳက္တဲ့လူႀကီးေတြလဲေပးဖတ္လို႔အဆင္ေျပပါတယ္ေနာ္)

Unicode

ချစ်ရာကိုချစ်မိတာမှားသွားလားပုဂံကguideတစ်ယောက်ကိုချစ်မိလို့ ဘာတွေများမှားလဲ နှလုံးသားဆိုတာ အဆင့်တန်းနဲ့ခွဲခြားတာမဟုတ်ဘူးဆိုတာသိကြပါစေ...
စိုင်းအလင်္ကာ

အိုချစ်ရာနဲ့ လူကြီးက မိုးနဲ့မြေပါလူကြီးရယ် ချစ်ရာထပ်သာတဲ့သူကိုချစ်ပါ ချစ်ရာမှာ ပုဂံဘုရားသမိုင်းနဲ့ရုပ်သေးရုပ်တွေကလွဲပြီးဘာမှမရှိလို့ပါ....

အိုချစ်ရာ

(A/N ဒါကBoy love fictionစစ်စစ်ကြီးပါနော် ဒီမှာ အိုချစ်ရာက ကောင်လေးဆိုတာ အားလုံးကိုသတိပေးထားပါမယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ လူကြီးတွေကိုBl ficပေးဖတ်ချင်တဲ့သူတွေပေးဖတ်လို့ရအောင် အိုချစ်ရာ ယောက်ျားလေးမှန်းမသိအောင်သွယ်ဝိုက်ရေးသားမှာမလို့ blမကြိုက်တဲ့လူကြီးတွေလဲပေးဖတ်လို့အဆင်ပြေပါတယ်နော်)

ပုဂံမြေမှအိုချစ်ရာ (Completed)Where stories live. Discover now