hepiniz sistemin köpeği olmuşsunuz

1K 71 38
                                    

"Çok ödev var amına koyayım ya. Kanka sen polinomları yaptın mı?"

"Hyunjin sorma artık yapmadım diyorum yeter!"

"Ne bağırıyorsun ya kırıldım. Of yapan var mı polinomu?"

12-1 sınıfı için sıradan bir okul sabahı. Yine bir dolu ödevleri olan bahtsız bedeviler, teneffüslerini feda edip ödevleri yetiştirme derdindeler.

"Changbin bu ne biçim yazı oğlum? İşlemlerin birbirleriyle ilişkiye girmiş resmen."

Hyunjin dün gece uyuyakaldığı için hiçbir ödevini yetiştirememiş ve el mahkum sınıf arkadaşlarından medet umuyordu. Ama kimsenin ödevi tam değildi ve soru bankaları havada uçuşuyordu.

"Beğenmiyorsan yazma be. SEUNGMİNN MATEMATİK ÖDEVİMİ ALABİLİRSİN HAYATIM!"

Dip dibe olmalarına rağmen kendisine bağıran çocuğa yargılar bakışlarını dikti Seungmin. Küçümseyerek karşılık verdi kısa olana.

"Heralde yaptım ödevi. Seninkine mi kalacağımı düşünüyorsun cidden? Hayır neyine güveniyorsan."

Dudaklarını büktü sarı saçlı. Üzülmüştü.

Ama tek üzülen o değildi.

"Ders ne ya? Minju programa baksana yavrum."

Hzılıca geçirdiği kimya ödevinin başından kalkıp ders programına baktı kahve saçlı kız. Tertemiz sıçmışlardı.

"Ananı sikeyim ders Fizik. Hani bugün fizik yoktu yarrak Yuna."

"Yarrak marrak ayıp oluyor yalnız. Fizik ödevini yapan varsa söylesin bakın hayatımızı kaydırır o adam bizim."

Zaten birbirine giren sınıfın telaşı sekiz katına çıkmışken herkes birbirinden ödev geçiriyordu. Sonunda ders zili çalmıştı. Herkes sınıftaydı çoktan.

Ödevleri yarım yamalak geçiren sınıf, hocalarını bekliyordu. O sırada sınıfa biri öküz gibi daldı. Az yavaş kardeşim.

"Lan duydunuz mu? Okul kıyafeti giymeyenler okuldan atılacakmış. Tek tek sınıfları gezeceklermiş."

Koştuğu için nefes nefese kalmış Jisung'a baktı bizimkiler. Jisung 12-3'deydi. Okulun tüm olayları ondan öğrenilirdi. Yaydığı hiçbir bilginin sahte çıkma ihtimali yoktu.

"Ya Jisung taşşak geçme bizle zaten kafamız sikildi ödevlerden bir de deli müdürle uğraşamam."

Nefesini az biraz düzene koyduktan sonra devam etti sincaba benzeyen çocuk.

"Valla müdürü duydum koridorda, sınıflara girip kıyafet kontrolü yapacaklarmış. Giymeyenleri atacağım okuldan diyordu. Haberiniz olsun dedim ama siz bilirsiniz tabii."

Tekrar sınıftan çıkan oğlanın arkasından bakakalmıştı herkes. Burası okul kıyafeti konusunda çok disiplinli, daha çok takıntılı, olan bir okuldu ve sürekli kıyafet kontrolü yapılırdı. Daha önce kıyafetsiz gelenlere mağazadan zorla aldıkları ya da direkt okula almadıkları olmuştu. Ama hiç okuldan atma durumu söz konusu değildi. Bu bizimkileri strese sokmuştu çünkü kıyafet giymeyen çok kişi vardı sınıfta.

"Bıktım bu mevzudan ya. İstediğimi giyerim ne kasıyorlar bu kadar anlamıyorum ki."

"Ben giymem o rezil pantolonu ya. Çok kötü psikolojimi bozuyor."

Herkes bir ağızdan söylenirken dolaplarına uçtular. Kıyafetlerini alıp üstlerini değişeceklerdi.

Ancak kıyafetlerini getirmeyi unutan tek kişi olan Hyunjin, yine şansına ve şahsına sövmekle meşguldü.

Üzerlerini otuz saniyede değiştirip gelen sınıf arkadaşlarına şöyle bir baktı uzun olan. Yavaşça kafasını yukarı aşağı salladı aklı almazcasına.

"Vay be 12-1. Hepiniz sistemin köpeği olmuşsunuz."

"Ağlama Hyunjin, ağlama."

"Ananı sikerim senin Changbin."

Geçmiş olsun Hyunjin kardeşim.




AYYYY BUNU YAZMAYA BUGÜNKÜ OKUL KIYAFETİ KONTROLÜNDEN SONRA KARAR VERDİM ÇOK HEYECANLIYIM UMARIM HOŞUNUZA GİDER SŞKCLDKCLD

-linnie

okul kıyafeti // hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin