"Minho'yla Jisung ayrılmış."
Kantin sırasında rastgele bağıran kişiyi kimse tınlamamıştı bile. Bu insanlar açtı aç.
Yine de kulak kabartan üç beş kişiden ses çıktı.
"Yuh onlar çıkıyor muydu ki?"
"Yok be flört gibilerdi."
"Hayır ya Minho bakmaz Jisung'a."
"Asıl Jisung bakmaz Minho'ya. Hem kim ki o tanımıyorum bile. Jisung'uma yakışmaz."
"Çıkıyorlardı işte ne battı size bu kadar be. Karışmayın insanların özeline."
Her kafadan farklı bir ses, her ses farklı bir kafa.
Siparişler, dedikodular, Minho'lar ve Jisung'lar havada uçuşurken dedikodunun ana karakterleri kantine teşrif ettiler.
"Hanji, siz Minho'yla sevgili miydiniz? Ayrılmışsınız üzüldüm."
Jisung anlamsız bakışlarını kendisine yanaşan Yuri'ye dikerken Minho dayanamayıp bağırmıştı.
"YA NE ALAKA NE ALAKA? SEVGİLİM O BENİM! HAN JİSUNG BENİM SEVGİLİM!"
Ani bağırış herkesi etkisi altına alırken bakışların odağı artık Minho olmuştu. Jisung bile sevdiği adamdan böyle bir atak beklemiyordu. Evet bir süredir birlikteydiler ama bazı anlaşmazlıklar yüzünden, asıl olarak Jisung'un popüleritesi ve Minho'ya pek zaman ayıramaması, ayrılmaya karar vermişlerdi. Şimdi Minho'nun böyle şeyler demesi kısa olanın kalbini tekletmişti.
Herkes bir açıklama bekler gibi ikiliye bakarken Jisung sadece Minho'ya bakmaya devam ediyordu. Minho pişmanlık kırıntıları barından gözlerini Jisung'a değdirmeye çekindiği ve garip ortamda bulunmayı istemediği için arkasını dönüp gidecekken Jisung'un ona doğru gelmesini beklemiyordu.
Kısa olan, kızıl saçlının beline sardı kollarını. Minho paniklese ve şaşırsa da kokusunu özlediği bedene sarıldı. Her şey anlık gelişmiş gibi görünse de ikisi de bu anın eninde sonunda geleceğini biliyordu. Birbirlerini seviyorlardı ve ne ötekinin popülerliği ne de bir diğerinin kıskançlığı buna engeldi.
Eh tabii artık tüm okul Jisung'un Minho'nun sevgilisi olduğunu biliyordu o ayrı.
İşine gelirdi Minho'nun.
Karşınızda asla içime sinmeyen minsung bölümümüz.
-linnie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
okul kıyafeti // hyunin
FanficValla müdürü duydum koridorda, sınıflara girip kıyafet kontrolü yapacaklarmış. Giymeyenleri atacağım okuldan diyordu. 2021-