5. Bölüm

79 13 1
                                    

Bölüm Başlangıç Tarihi: 23 Eylül 2021

Bölüm Başlangıç Saati: 08:00

Bölüm Bitiş Tarihi: 03 Kasım 2021

Bölüm Bitiş Saati: 22:56

........................................

5. Bölüm 'Anlaşılamayan Sözler'

"Söylesene hyung." dedim bir çatının ucunda oturduğum ağabeyime bakmadan. İkimizin de gözleri gökyüzünü kaplayan yıldızlardaydı.

"Korkuyor musun?"

İkimizin arasında asılı kalan soru, eriyip toprağa karışırken ağabeyim ettiği sessizlik yemini bozmadı. Bakışları öylesine yorgun bir şekilde gökyüzüne tutunmuştu ki, tüm dünyanın yükü sanki onun omuzlarındaydı ve o artık taşıyamayacak kadar yorgundu.

"Biraz..." diye mırıldandı sonunda.

Zaman gecenin kollarında can verirken acı bir çığlık attı ancak çığlığı sadece ben duydum.

"Ben... Eğer olur da dönmeyi başaramazsam..."

Bedenim hızla ona dönerken ağabeyimin gözleri hala uzaklardaydı. Kendine çektiği bacağına sardığı kolu, eğrelti duruyordu. Zihnin içindeki her bir kelime dilinin ucuna gelemeden can veriyor, bana da ölü bir kelime yığınını seyretmek düşüyordu.

"Bu da ne demek?" diye mırıldandım. "Geri döneceksin."

Usulca başını salladı ancak gözlerinin ardındaki adam, çoktan dar ağacına çıkmış, boynuna ilmek geçiriyordu.

"Onlara dikkat et." Gözleri sonunda benimkilerle kesiştiğinde usulca başımı sallamakla yetindim. "Jongdae' nin gece uyumasını sağla, Yun' u annemden uzak tutmaya çalış ve Yixing..." Yüzüne ölü bir gülümseme yerleşti. "O bilirsin... Biraz... Tez canlı..."

"Anladım."

Gözlerine dolan yaşları kovalamak ister gibi gökyüzüne bakarken Tanrı' nın bizi görüp görmediğini merak ettim.

"Anlıyorsun değil mi Baekhyun?" dedi.

Gökyüzünü kaplayan yıldızlar sırayla yanıp sönerken düşündüm. Anlıyor muydum? Belki...

"Eğer olur da geri dönemezsen bilmeni isterim ki iyi bir ağabeydin. Senin kardeşin olduğum için mutluyum Minseok." dedim yıllardır kimsenin kullanmadığı adını kullanarak. Annem onun adını hepimize yasaklamıştı. Asla onun gerçek adını kullanamazdı ve bizim de kullanmamıza izin vermezdi. O bizim ağabeyimizdi ve ona ismiyle hitap edemezdik. Gerçi annem bunu sırf ona işkence olsun diye yapardı ve Minseok da bunu gayet iyi biliyordu.

"Sizinle gurur duyuyorum Baekhyun." dedi gözyaşları içinde. Yıllar sonra ilk kez unutmamak için kendi kendine tekrarladığı adını başka birinin dudaklarından dökülürken görüyordu. "Her biriniz onların sizi gömmeye çalıştığı karanlıkla savaştınız ve bu savaştan galip ayrıldınız. Sizinle ağabeyiniz olarak gerçekten gurur duyuyorum."

Usulca başımı sallayıp yeniden gökyüzüne döndüm.

Kelimelerin anlamını yitirdiği bir anda bir kelebek omuzuma konup kulağıma intihar mektubunu okumuştu.

Ambivalans II ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin