18. Bölüm

112 15 6
                                    

Bölüm Başlangıç Tarihi: 23 Ağustos 2022

Bölüm Başlangıç Saati: 04:20

Bölüm Bitiş Tarihi: 08 Aralık 2022

Bölüm Bitiş Saati: 23:35

........................................

18. Bölüm 'Bir Kelebekten Fazlası'

Park Chanyeol kollarını göğsünde birleştirmiş, aile resimlerinin önündeki büyük çalışma masasına oturmuş önündeki kağıtları incelerken koyu kaşları çatılmış, dikkatliydi. Kirpikleri bir ok gibi elmacık kemiklerine doğru düşerken çocukluğum uzanıp dokunmak istedi.

Tüm dikkati önündeki kağıtların üzerindeyken zararsız görünüyordu.

"Alfa..."

Irene çalışma odasına girerken, söyleyeceği şeyler boğazına takılmış gibi duraksadı. Gözleri benim ile alfasının üzerinde dolaşırken orada olmamdan rahatsız olmuş gibi görünüyordu.

"Ne oldu?" diyen Chanyeol başını kağıtlarından kaldırmadan konuşurken, onu bölmüş olmasından rahatsız gibiydi. Min'e düzenlediği cenaze töreninden beri bana olan tutumu değişmişti ve bunun ne anlama geldiğini anlamaya çalışan çocukluğum artık alfayı daha yakından izliyordu.

"Seninle özel olarak konuşabilir miyiz?"

Chanyeol derin bir nefes verip gözlerini kağıtlardan ayırmazken içimden bir ses Irene'nin ne hakkında konuşmak istediğini bildiğini ve bunu yapmak istemediğini fısıldadı. Güzel kadının gözleri yeniden beni bulurken benden neden nefret ettiğini anlamaya çalıştım.

"Gerçekten onun söylediklerine inanacak mısın?"

Chanyeol sonunda başını kağıtlardan kaldırdığında "Jongin asla susmuyor değil mi?" diye mırıldandı. Sabahtan beri orada oturmuş, önündeki kağıtlarla ilgileniyordu. Boynunu esnetmek ister gibi iki yana doğru hareket ettirirken gözlerini kapattı. İri bedeni gözlerimin önünde şekilden şekle girerken onu izlemek eğlenceliydi. Dudaklarıma yerleşen gülümseme çocukluğumun da dudaklarında can bulurken Irene ile göz göze geldim.

Bana inanamıyormuş gibi bakıyordu.

"Bunu daha sonra konuşalım olur mu?" diyen Chanyeol kadının tüm ilgisini yeniden üzerine toplarken sesine yansımış bıkkınlık yeniden gülümsememin dudaklarımda can bulmasına neden oldu.

"Bu yaptığını asla desteklemiyorum!" dedi Irene öfkeyle. Gözlerine yansıyan fırtına tenimin ürpermesine neden olurken çocukluğum ilk kez güzel görünen kadının da bir kurt olduğunu hatırladı.

O da en az diğerleri kadar tehlikeliydi.

"Herkesin desteklediği kararlar veremeyeceğimi bana sen öğretmiştin. Unuttun mu?" Chanyeol iri bedenini oturduğu koltukta geriye doğru yaslarken çocukluğum merakla ikili arasında gerilen ipleri izliyordu. Kurtların liderine karşı geldiğini izlemek korkutucu olduğu kadar da eğlenceliydi onun için.

"Sen de insanların asla onaylamadığı kararlar vermiş birisin üstelik. Beni yargılaman acımasızca..."

Güzel kadın başka bir şey söylemeden odadan çıkarken çocukluğum ben onu engelleyemeden "Neden bu kadar sinirli?" diye soruverdi. Dudaklarımdan dökülen kelimeler Chanyeol'ün avuçlarının arasına sıkıştırdığı başını kaldırmasına sebep olurken "Senin yüzünden." demekle yetindi. Ne olduğunu sormadım. Kurt sürüsünün alfası da açıklama yapmakla uğraşmadı. Güzel kadını tam olarak ne yapıp sinirlendirdiğimi merak etsem de Chanyeol tüm dikkatini yeniden kağıtlarına vermişti bile.

Ambivalans II ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin