12. Bölüm

85 14 3
                                    


Bölüm Başlangıç Tarihi: 21 Aralık 2021

Bölüm Başlangıç Saati: 21:18

Bölüm Bitiş Tarihi: 20 Şubat 2022

Bölüm Bitiş Saati: 00:56

........................................

12. Bölüm 'Serçe Gören Ölü Bedenler'

Geçmişimin ve geleceğimin arasında sıkışıp kalan bedenim yıllar sonra yeniden Barınak' ın soğuk ve kirli koridorlarındaydı.

Annem birazdan koridorun ucunda belirip beni ya da kardeşlerimden birini sürükleyerek başka bir yere götürmeye çalışırken kardeşlerim onu durdurmaya çalışacaktı.

O zamanlar hayatım bundan ibaretti.

Koridorun arkasında kalan bir odadan fırlayan Yixing ben onu durduramadan koşmaya devam ederken peşinden Jongdae ve Yun vardı. Koridor da koşmak yasaktı ancak etrafta kimsenin olmamasını fırsat bilmiş olmalıydılar.

Yüzümde bir gülümsemeyle bende onların peşinden koşarken, çıkış kapısından çıkıp bahçede yer alan incir ağacına doğru devam ettiler.

Minseok etrafta yoktu.

Çoğu zaman korumacı bir ebeveyn gibi etrafımızda olurdu.

"Duydun mu? Serçe bir anneyi öldürmüş."

Yanından geçerken duraksadığım bir çocuk eğilmiş, arkadaşının kulağına söylemişti bunu. Bir anneyi öldürmek Barınak' ta olaya sebep olacak bir şeydi.

Koridorların aksine, bahçe ağzına kadar çocuk ve anne ile doluydu. Her grup kendi aralarında fısıldaşırken başlarındaki anneler daha önde ağacın gölgesi altındaydı.

Yixing, Jongdae ve Yun anneleri itip ağacın dibine girerken bende onları takip ettim. Belki de Minseok buradaydı. Onu görmeyeli o kadar çok olmuştu ki bunun bir rüya olduğunu bilmeme rağmen onu arama ihtiyacı hissediyordum.

"Buna nasıl cesaret edersin?" dedi annelerden biri ben yanından geçerken. Kiminle konuştuğunu anlamak için etrafa bakındım ancak kardeşlerim ve benim dışımda kimse yoktu. Umursamadım. Bu bir rüyaydı değil mi? O zaman bunu istediğim gibi yönetebiliyor olmalıydım.

Ağacın altında dikilen kardeşlerimin yanına ulaştığımda önlerinde el salladım ancak onlar bana bakmak yerine karşılarındaki manzaraya odaklanmışlardı.

Kalbim sıkıştı.

Yüzlerindeki korku dolu ifade öylesine keskindi ki Minseok' a bir şey olduğu fikri ile kalbim sıkıştı. Ona mı bakıyorlardı? Rüyalarımda bile annem ağabeyime zarar mı veriyordu?

Bakışlarını takip edip, ağaca baktığımda onları bu kadar dehşete düşüren şeyin ne olduğunu anladım.

Yıllar öncesinde Barınak' ta iken bir hikaye dolaşırdı dillerde.

Bir çocuğun;  anne ve onun ekibini öldürüp incir ağacına astığına dair bir hikaye... Kanla yazılmış bir hikaye...

Anneleri korkutan, çocukları kırık da olsa bir mutluluğa sürükleyen bir hikaye...

Annelerin öldürülebilir olduğunu gösteren bir hikaye...

İşte şimdi rüyamda o günü görüyordum.

Ambivalans II ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin