Bölüm Başlangıç Tarihi: 3 Kasım 2021
Bölüm Başlangıç Saati: 23:00
Bölüm Bitiş Tarihi: 8 Aralık 2021
Bölüm Bitiş Saati: 17:28
........................................
6. Bölüm 'Acının Eşlik Ettiği Çocuklar'
Kelimeler boğazıma dizilip, bir yumru oluştururken yutkunmakta zorlandım.
Minseok' un artık ölü olan bedeni ayaklarımın dibinde iken konuşmak zordu.
Daha bir gece önce annemden gizlice çıktığımız çatı da birbirimize bakıp gülümsemiş, korkularımızı, sırlarımızı ve sevgimizi paylaşmıştık.
Sanki asırlar geçmiş gibiydi.
"Onu Kurt Sürüsünün Alfası Suho öldürdü." dedi annem elleri belinde karşımızda dikilirken. Yüzünde durumdan memnun olmadığı belli eden bir ifade vardı. Sanki o da ağabeyimin ölmesine şaşırmış hatta belki biraz da üzülmüştü.
"Acı..." dedi Karga sol tarafımda elime sıkıca tutunurken. Gözleri bir an olsun Minseok' un bedeninden ayrılmazken tırnakları etime gömülmüş, elimi parçalamak istiyor gibiydi.
"Acı..." diye tekrar etti Yun, kafasının üzerinde karmakarışık görünen saçlarını geriye doğru iterken. O da tıpkı Jongdae gibi bir saniye bile bakışlarını ölen ağabeyimizin bedeninden çekmiyordu.
"Acı..." dedi Yixing. Hepimizin aksine o yerde, dizlerinin üzerine çökmüş ağabeyimizin yarasına üzerindeki tişörtü bastırıyordu. Kirli tişört ağabeyimizin kanıyla boyanırken benim de dudaklarımdan "Acı..." kelimesi döküldü.
Annem sadece bize baktı.
Her zaman bizi tanıdığıyla övünen kadın, ilk kez bize bir yabancıya bakar gibi bakıyordu.
Annem yarattığı canavarları ilk kez görmüştü ve gördüğü şey bir adım geri çekilmesine sebep olmuştu.
Hepimiz, kaybettiğimiz ağabeyimizin ölü bedeniyle bir odanın içine sıkışıp kalmıştık ve dudaklarımızdan sadece acı kelimesi dökülebilmişti. Ne kadar acıttığını kimse anlatamamıştı ancak hepimiz bir şekilde de birbirimizi anlamıştık.
Acıtmıştı.
Tıpkı ağabeyimizin ölürken canının acıması gibi bizimde canımız acımıştı ancak ağabeyimiz dışında geriye kalan herkes yaşamaya devam etmişti.
"Baekhyun..." demişti Jongdae. "Çok acı..."
Başımı sallayıp onayladım.
"Çok acı... Çok acı... Sadece acı... Her yer acı..." Jongdae gözlerini bana dikti. "Buna son veremez misin?" Parmakları parmaklarımın arasından ayrılırken elleri kafasını bulup, siyah saçlarına tutundu. "Buna son veremez misin? Acıya son veremez misin?"
Verebilirdim.
Dün gece Minseok' a ona bir şey olması halinde diğerleriyle ilgileneceğime söz vermiştim ve bu güne döndüğümüzde Minseok artık aramızda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ambivalans II ChanBaek
FanfictionBaekhyun kardeşinin yaptığı on iki saniyelik bir hatanın büyük bir savaşa dönüşeceğini bilmiyordu... ................................ "Çaldığın her ruh kabus olup sana geri gelmiyor mu?" Dudaklarım iki yana doğru kıvrılırken "Hayır." dedim soğukkanl...