13. Bölüm

116 15 7
                                    

Bölüm Başlangıç Tarihi: 20 Şubat 2022

Bölüm Başlangıç Saati: 00:58

Bölüm Bitiş Tarihi: 17 Nisan 2022

Bölüm Bitiş Saati: 05:40

........................................

13. Bölüm 'Ölümün Yakışmadığı Ruhlar'

"Seninle gelmeme izin vermelisin." diye homurdandı Jongin. Park Chanyeol yatağının üzerinde savunmasız bir şekilde yatan oğlandan gözlerini ayırmadan sessizce otururken Jongin yeniden konuşmaya başlamıştı.

"Her ne kadar bundan nefret etsem de o haklı. Senin için geliyorlar ve sen resmen kendini onlara altın tepsi de sunuyorsun." Jongin iç çekerek Chanyeol' ün karşısındaki koltuğa kendini bıraktı. Söylediği hiçbir şeyi duymuyormuş gibiydi alfa. 

Kyungsoo uzanıp Jongin' in bacağına vururken "Sessiz ol." dedi öfkeyle. Gözlerini dikmiş yatakta uyuyan oğlanı izleyen alfanın eline dokundu usulca. Chanyeol bu harekete anında tepki verirken sanki ikisinin de burada olduğunu yeni fark ediyormuş gibi şaşırmıştı. 

"Yardımcı olmak istiyoruz." dedi ikisi adına da konuşmaya devam ederken. Jongin sinirliydi. Bu yüzden mantıklı hareket edemiyor, alfalarını dikkatsizlikle suçluyordu. "Jongin haklı. Onu görüyorsun. Kardeşleri için her şeyi yapmaya hazır ve belli ki kardeşleri de onun için her şeyi yapmaya hazır. Tek başına olman çok tehlikeli."

Park Chanyeol sıkıntılı yüz ifadesini ellerinin arkasına saklarken ne yapması gerektiğini bilemeden durdu. Zamanın tam şu an da durmasını istedi çünkü ne yapması gerektiğine karar veremediği her an insanlardan daha yüksek sesler yükseliyordu ve Tanrı şahitti ya bazen hepsinin sesini kesmek istiyordu.

Belki de en başta şu an da yatağında uyuyan oğlanın boğazını kesmeliydi ancak yıllardır beklediği intikam alma fırsatı parmaklarının arasındaydı. Sadece adını bildiği Serçe' ye ulaşmanın tek yolu adını bile bilmediği küçük kuzuydu ve Park Chanyeol bu fırsatı kaçırmak istemiyordu. 

"Burada güvenebileceğim insanlara ihtiyacım var Kyungsoo. Dışarısı buradan daha tehlikeli değil." Chanyeol çenesinin ucuyla yatakta uyuyan oğlanı işaret etti ancak Kyungsoo dönüp bakmaya gerek duymadı. İçlerinde oldukları dünyayı anlayamayacak kadar iyi biriydi. Kyungsoo dönüp baktığında kardeşlerinden uzak, kimsesiz bir oğlan görüyordu. Büyümeyi başaramamış ancak çocuk olarak da kalamamış kimsesiz bir ruh... 

Diğerleri onda bunları göremiyor muydu?

Belki de ailesi sandığından daha acımasızdı.

"Ondan kurtulmalıyız." diye homurdandı Jongin. Öfkeyle kıstığı gözleri yataktaki bedenin üzerinden ayrılmamaya yemin etmiş gibiydi. Jongin öfkeliydi. İlk önce Seulgi sonra kardeşler... Eğer Chanyeol odaya gelmemiş olsaydı belki de sıradaki kendisiydi. Çelimsiz vücudunun altında gerçek bir savaşçı yatıyordu ve oğlan hayatta kalmak için her şeyi yapmaya hazırdı.

"Tek bildiği hayatta kalmak." dedi Chanyeol herkesin bildiği gerçeği yüksek sesle dile getirmekten çekinmeyerek. 

"Hayatta kalmak uğruna yapamayacağı hiçbir şey yok. Hayatta kalmak ise bizim uzman olduğumuz bir şey değil. Elimize geçen şans... Hepsinden kurtulma fırsatını elimin tersiyle itemem. İntikamımı alma fırsatı..." Bakışlarını Jongin' in yüzüne sabitledi. "Sürüyü koruma fırsatını görmezden gelemem."

"Başa çıkabiliriz." dedi Jongin ancak sesi bir fısıltı gibiydi. Alfa haklıydı ancak bunu kabul etmek Jongin için çok zordu. Kurtboğanlar yıllardır ailesi olarak gördüğü herkese tehdit etmiş, bazılarının ise ölümüne sebep olmuştu. Günün birinde bıçak onun ya da diğerlerinin boynuna yaslandığında ne yapacaktı?

Ambivalans II ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin