17. Bölüm

139 14 30
                                    

Bölüm Başlangıç Tarihi: 28 Mayıs 2022

Bölüm Başlangıç Saati: 08:15

Bölüm Bitiş Tarihi: 23 Ağustos 2022

Bölüm Bitiş Saati: 04:10
........................................

17. Bölüm 'Yaşanamamış Hayatlar'

Park Chanyeol çalışma odasının koltuklarına yayılmış aile üyelerine bakarken onları mutlu görmenin onu da mutlu hissettirdiğini hatırlamış gibi gülümsedi. Küçük kuzusu adasında gözlerini açtığından beri alnının ortasına yer etmiş  kırışıklık yok olmuştu. Şimdi o eski sorunsuz alfa haline bürünmüştü.

Junmyeon da bir zamanlar böyleydi. Onları masanın arkasından izler, onlarla beraber gülümserdi. Chanyeol şu an bile arkasındaki fotoğraftan gülümseyen adamın varlığından güç alıyordu.

"Sehun? Yapma!" Kendisiyle beraber adaya dönen Seulgi ensesine kadar gelen ve artık koyu kestane olan saçlarına dokunan Sehun' u eliyle kovalamaya çalışırken Irene bir kadeh şampanyayı yavaş yavaş yudumluyordu. Onun hemen yanında oturan Kyungsoo gülümseyerek birbiriyle atışan ikiliyi izlerken Jongin başını telefonundan kaldırmıyordu. Yine de Chanyeol onun da konuşmaları dikkatle dinlediğinden emindi. Söz konusu Sehun' sa Jongin her zaman çok dikkatliydi.

"Saçlarınla oynamak eğlenceli ama..." diye mızmızlandı Sehun küçük bir çocuk gibi. Yirmilerinin başında olmasına rağmen öylesine korunaklı büyütülmüştü ki hala küçük bir çocuk gibi istediğini alana kadar durmuyordu. Bu uğurda bağırıp ağlamayı bile göze alıyordu ki odadaki kimsenin Sehun' un gözünden dökülecek bir damla yaşa bile tahammülü yoktu.

Onların küçük kurt bebeğiydi Sehun.

Sürü içine doğan her çocuktan farklıydı o. Chanyeol her şeyi ona uygun olarak ayarlamıştı. İstediği an arkasını dönüp gidebilir, bu hayatı yaşamaktan kurtulabilirdi. Şu an Sehun' un böyle bir isteği yoktu ancak bir gün olacaktı. Hepsinin bir zamanlar böyle bir isteği olmuştu. Ölümden uzak, sakin ve mutlu bir yaşam. 

Chanyeol bu şansı genç oğlana sağlamak için her şeyi yapmıştı. Günün birinde Sehun her şeye arkasını dönüp gidebilirdi. O bunu ısrarla reddetse de Chanyeol günün birinde artık yapamayacağı bir noktaya geleceğini biliyordu.

Hepsi o noktaya gelmişti.

Ve ne yazık ki hepsi o noktadan sonrasında devam etmek zorunda kalmıştı.

Chanyeol Sehun böyle hissetmesin istiyordu. O noktaya geldiğinde kendinden vazgeçmesin, hayatını yaşamaya devam etsin istiyordu. Küçük kurdu özgür olmalıydı. 

O aptal küçük kuzunun anakaradan aldığı masal kitabındaki gibi... Kurtlar öldürmeyi bilir. Kuşlar uçmayı ve balıklar yüzmeyi... 

Sehun böyle yaşasın istemiyordu.

Bildiği tek şeyin öldürmek olmasını istemiyordu.

Belki de Chanyeol sadece kendi geçmişini böyle kurtaracağına inanıyordu.

"Alfa..." Sehun gülerek Seulgi' nun ona fırlattığı yastıktan kaçarken bağırdı. Chanyeol gözlerini dikmiş, olanları izlerken Jongin herkesten önce yastığın önüne atlamış Sehun' a ulaşmasını engellemişti.

"Eğer çeneni kapatmazsan seni Kurtboğanlara yem ederim." Seulgi öfkeyle salladığı parmağını Sehun' a doğru tutarken konuştu. Diğer herkes bu tehditle beraber kahkahalara boğulurken Chanyeol bir kez daha odasında kalan küçük kuzuyu düşündü.

Ambivalans II ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin