21. Bölüm

87 11 11
                                    

Bölüm Başlangıç Tarihi: 09 Mayıs 2022

Bölüm Başlangıç Saati: 03:36

Bölüm Bitiş Tarihi: 19.11.2023

Bölüm Bitiş Saati: 22:53

........................................

21. Bölüm 'Serçeden Korkan Çocuklar'

"Günün birinde bizden daha iyi olurlar mı sence?" diye sordu yanı başımda oturan Jongdae. Güneş, en tepede parlarken, ikimiz bir incir ağacının dalına tünemiş, Barınak' da ki diğer çocukların eğitimini izliyorduk. Anneler emirler yağdırarak kalabalık grupların arasında dolaşırken Yun ve Yixing ortalıkta görünmüyordu.

"Fark eder mi?" diye sordum bu kez de ben. Oğlanın gözleri benimkilere tutundu ve fark edip etmeyeceğinin cevabı yüzümde yazıyormuş gibi bir süre öyle kaldı.

Minseok gittiğinden beri Jongdae sanki cevaplar yüzümde yazıyormuş gibi beni izliyordu. Aynaya baktığımda korkak ve çaresiz birini görüyordum. Onun ne gördüğü hakkındaysa en ufak bir fikrim bile yoktu.

"Günün birinde bizden kurtulmak isterlerse? O zaman?" diye şansını denedi yeniden. Dudaklarıma bir gülümseme yerleşti ancak bu ağabeyimizin bedeni kadar canlıydı. Ölü bir ruhun ölü gülümsemesi.

Güneş' in altında birbirlerini öldürmek için uğraşan bedenlere baktım. En az bizim kadar nefret dolu görünüyorlardı. Ruhlarından akan kin, ayaklarının dibine birikmiş, günışığını emen koyu bir leke gibiydi.

Öldürdükleri hayallerin kanları ayaklarının altındaydı.

Bize baktıklarında da öldürdüğümüz hayallerden geriye kalan kanlı kalıntıları görüyor muydu birileri?

"Dert etme." dedim sonunda. Hemen ardından Jongdae' yi beklemeden ağaçtan atlatıp açıklığa doğru yürümeye başladım. Meydanda birbirlerini öldürmeye çalışan herkes durup bir adım geri çekilirken anneler önce bana, sonra arkamdan gelen Jongdae' ye baktı ancak tek kelime etmediler.

Zaman bile durdu.

Öyle ki biz Barınak' ın girişine ulaştığımızda yeniden akmaya başladı. Etrafta uçan kuşlar cıvıldarken, her yanından kan akan bedenler kaldıkları yerden birbirlerinin canlarına kast etmeye devam etti.

"Gördün mü?" diye sordum Barınak' ın girişinde beklerken. Jongdae' nin adımları benimkilerin aksine daha sağlamdı ancak bunu umursamadım.

"Değil bizden kurtulmak yanımıza bile yaklaşamazlar. Aksi takdirde Serçe hepsinin sonu olur."

Oğlanın gülümsemesi artık bir ölününkinden ziyade, vahşi bir hayvanı andırıyordu ve dakikalar önce yüzüne yerleşen korku yerini terk etmiş, onun yerine güven dolu bir gülümseme gelmişti.

"Diğer herkes ondan korkuyor. Bazen bende ondan korkuyorum ancak yine de ona sahip olduğumuz için şanslıyız." diye mırıldandı Barınak' ın girişinde gökyüzüne doğru bakarken. Masmavi gökyüzü tek bir buluta bile ev sahipliği yapmıyordu ve bugün diğer günlerin aksine daha fazla yaşam doluydu sanki.

"Günün birinde buradan gittiğimizde, nerede yaşayacağız?" diye mırıldandı Jongdae yeniden. Bugün tıpkı o da gökyüzü gibi daha fazla yaşam doluydu. Konuşmaya istekli hali yüzüme bir gülümsemenin belirmesine sebep olurken omuzlarımı silkmekle yetindim.

"Bir dairemiz olsun." dedi hareketimi görmezden gelerek. Sesine bulaşan heyecan öylesine tatlıydı ki gülümsemem sırıtmaya dönüştü ve söylediklerin hayal etmeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ambivalans II ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin