Mary Saotome x reader

84 6 2
                                    

Part 2.

- [Név] ! -szalad oda hozzám a szőke hajú lány. Én csak sétálok tovább mintha megse hallottam volna.

-Képzeld el Kártyázni fogok! -mondja buszkén. Erre viszont én is oda figyeltem és megálltam. Nem akarom,hogy valami hülyeséget csináljon.

-Kivel?

-Sayakával.

-Micsoda?! -mondom neki felhábottan-Tudod,hogy ő az elnök helyettese!?

Mary rázza a fejét. Én dühös felyet vagok,de belülről nagyon is aggódok. Nem szeretném,ha még több adosága lenne!

-Persze,hogy tudom! És van neked egy ajánlatom! -néz rám azzal a ravasz arckifejezéssel.

-Huh ajánlat? Megint mit találtal ki Mary! -mondom mostmár kacagva.

-Ha elveszítem ezt a játékot,akkor nem kell segítened rajtam és nem kell velem törődnöd. DE ha én mégis megnyerem akkor viszont el kell jönnöd velem egy randira!

Hirtelen gyorsan elkezd kalapálni a szívem és el pirulok. Hogy érti,hogy Randi?! Komolyan gondolja?! Vagy csak viccel?

-E-Egy randi?!

-Igen egy randi, jól hallottad! ;)

A tekintetemet a többi emberre teszem, utána visszanézek.
-Legyen!

-Oké találkozunk 19:30-kor!


19:30

Lassanként belépek az ajtón. Körülnézek és nagy meglepetésemre a fele iskola ott volt. Nem nagyon láttam semmit a sok embertől,de hallottam,hogy éppen a játékot válasszák éppen ki. Ahogy látom crapsat fognak játszani,mert látom,hogy hozzák be az asztalt.
A játék vezetője pedig..
KIRARI MOMOBAMI?!
Remélem nem fog az elnök nehezíteni Marynek.

- Gyorsan el is mondom a szabályokat!-szólal meg Kirari hangosan,hogy mindenki hallja. - A játék szabálya pedig a következő..
A crapset két kockával játszhatja korlátlan számú játékos, akik felváltva résztvevők, illetve dobók. A cél a kockákat eldobva pontokat elérni, ami egyúttal meghatározhatja a két kocka minden lehetséges állását feltüntető táblán korábban megtett tétek sorsát.A dobónak, aki elsőnek gurítja el a kockát, fogadnia kell arra, hogy nyerni fog, a többieket pedig felkéri, tegyék meg tétjeiket. Amikor mindenki tett, a dobó elgurítja a kockákat. Ezek felső lapja adja meg a pontszámot.
Az első dobás után három vagy négy lehetőség áll fenn: az első játékos 2, 3 vagy 12 pontot ér el, automatikusan veszít, ha 7-est vagy 11-est dob, akkor nyomban nyer. Ha valamelyik másik pontszám jön ki, akkor addig dob, amíg ugyanazt a pontszámot el nem éri, ebben az esetben nyer, vagy amíg hetest dob, ekkor veszít. Ameddig nyer, addig a dobó újra játszhat, ha veszít, egy másik játékosnak adja át a helyét, és akkor az válik dobóvá.

Látom,hogy Mary és Sayaka mellett is áll 2-2 ember még. Csodálkozok,hogy Mary nem szólt. Pedig segítettem volna neki.
El is kezdték a játékot. Elkezdik dobni a dobó kockát.
Próbálok közelebb menni hátha látom a játékot,de esélytelen. A teremben legalább 200 ember van és látni is alig látok.
Vajon most mi történik..Mary dobja a dobó kockát,vagy esetleg Sayaka?
Hîrtelen nagy örömteli hangot hallok. Ha jól hallottam Sayaka szurkoló csapatját halllom.

-Mi történt éppen? -kérdezem meg a mellettem lévő fiút.

-Sayaka társa most dobott két 6-ost egymás után. Vagyis ezt a kört ők nyerik.

Át furakodok a tömegen és a 3. Sorba kerültem. Mostmár tisztábban látom Mary és Sayaka csapatját.

-Add fel Saotome! Mindenki tudja ,hogy én fogok győzni!

-Majd meglátjuk ! Mi jövünk!

Mary csapat társa is elkezdi gurítani a kockát. A kocka a 7-est dobott ami azt jelenti,hogy egyből miénk a pont.
A következő guritást maga Sayaka kezdi el. A hosszú gurulas után a kocka megáll és 2-est mutat ,ami automatikusan veszîtést jelent.

Az utolsó dobás Maryn áll. Ha ezt elronja döntetlen marad.  Az egész terembe csend lett és mindenki figyel.
Mary elgurítja a kockát.
Mindenki szemével követi.
A kocka..11-EST MUTAT!
Vagyis Mary nyerte ezt a kört is!
Mindenki tapsol és fütyül! Sayaka mérges tekintettel néz Kirarira aki semmi düht sem érez.

-A nyertes Mary! - kiabálja el Kirari.

Mary feláll egy székre és csöndet int. Mindenki leáll a tapsolással és figyelj.

- Itt van valahol [teljes név] esetleg?

Mindenki rám teszi a tekintetét es hátrál az előttem lévők is arrébb mennek îgy már tökéletesen látom Mary büszke arcát.
Leszál a székről és lassankét oda sétál hozzám. Nekem hevesen ver a szívem,mintha ki akarna ugrani.
Mary lassankét megfogja az arcom és a szemembe néz. A tömeg tátva néz minket .
Hîrtelen meg csókol. Nem számítottam rá,hogy meg fog csókolni,de ez így jobb mint gondoltam.

- Nyertem! -mosolyog rám a lány mostmár átölelve.

-Ha jól emlékszem randiról volt szó.. de nekem így is megfelel! -nevettem el magam és ölelem vissza Maryt.

Hi!~
Köszi,hogy el olvastad ezt a részt is:)
Îrjatok még karaktereket és meg csinálom nektek a sztoryt!:P
Sayonara:)

✨ANIME ONE SHOTS ✨           (Kérések Zárva)Where stories live. Discover now