Tsukishima x reader

115 6 0
                                    

"Kedves naplóm!
   
UTÁLOM TSUKISHIMÁT! Már egy éve együtt vagyunk, és egyszer csak szakított velem!! Hogy mi okból?
Hmmmm.
Ez JÓ KÉRDÉS!
Most mit tegyek?!
Szeretem,de ha ő nem szeret engem akkor mit csináljak?!
Elegem van már belőle! Azt hiszi csak úgy tud játszani az érzéseimmel!
Ha-"

Hirtelen megcsörrent a telefonom. Gyorsan oda rohantam hozzá. Ismeretlen szám hív.  Felvettem a telefont hátha valamelyik ismerősöm az.
-H-Hello?- szólok bele a telefonba.
-Szia [Név] ! Suga vagyok! Emlékszel rám?
-Suga? Tsukki csapat társa vagy?
-Igen! Zavarlak?

Hosszasan gondolkodtam ezen a kérdésem mivel még nagyon sok mindent kellene csinálnom. Hogy mit?
Példaul fagyit vásárolni és egész este azt egyem! Vagy szomorú filmet nézni amitől még szomorúbb leszek!
-N-Nem nem zavarsz! Miben segíthetek?
-Hát ohm..- halkult el a telefonban.-Igabábol Tsukki miatt hívlak.
-Tsukki?
-Történt valami köztetek?
-Szerintem ez csak a mi dolgunk neharagudj!

A fiú zavartan nevetett a telefonban,amit én nem nagyon értettem. Most engem röhög ki? Vagy magát?
-Neharagudj nem akarok bele avatkozni semmibe! Csak mostanában Tsukki nem jár be edzésre és arra gondoltam ,veletek történt vala-
-Tsukki nem volt edzésen..?!
-Nem.

Szóval Tsukki azért szakított velem,mert egy másik lány tetszett neki?! És még bele hazud az arcomba! Betelt a pohár!
-Neharagudj Suga, mennem kell! Majd vissza hívlak!

Gyorsan felvettem a cipőm , és a kabátomat. Nem zavart, hogy pizsamában vagyok, csakis az érdekelt,hogy oda érjék Tsukkishima házához és kikérdezzem.
Tele van a fejem gondolatokkal most. Tényleg megcsalt volna miközben együtt voltunk? És kihagyta miatta az edzést? Persze mikor én kértem ,hogy hagyja ki egy napra akkor nem is figyelt rám!
Miközben ezek a gondolatokon járt az eszem, addigra oda is értem a fiú háza elé. Be is kopoktattam,ami inkább dörömbölés volt.
-Igen? -nyitja ki az ajtót egy nő.
-Tsukkishimát keresem!
-Oh. Rendben.
A nő oda üvöltött a fiúnak,majd elköszönt.
-Igen?

A fiú hîrtelen lefagy, majd pár másodperc múlva újra visszatér.
-Segíthettek?
-MÉG JÓ HOGY SEGÍTHET-... Még jó hogy segíthetsz. - próbálom enyhíteni dühömet.
-Te megcsáltál?
A fiúnak kikerekedtek a szemei és mélyen a szemembe nézett.
-Ezt honnan veszed?
-Miért nem jársz be edzésre?

Tsukki arca inkább már dühös lett, minthogy meglepődött.
-Yamaguchi mondta el,hogy nem voltam edzésen?
-Nem. Suga.

Hîrtelen nagy csönd lett. Mind a ketten csak egymás szemébe néztünk és semmit se mondtunk.
-Nem csaltalak meg! Sose tenném!
-Akkor miért nem voltál edzésen és miért szakítottál velem, semmi indok nélkül?

A fiú kinyitotta az ajtót és bevezetett. Mindenhol dobozok voltak. Ami eddig a nappali volt,ott már egy szóba ált telis teli dobozokkal.
-Elköltözünk.
-Huh..?
A fiú megfogta a vállam és  a szemembe nézett.
-Azért nem jártam edzésre,mert az összes cuccomat össze kellett pakolnom. Mivel holnap indulunk, és sok dolgom van ezért is hagytam ki az edzéseket.
- És velem miért szakítottál?-mondom ezt már sírva.
-Pontosan ezért! Nem akartalak megbántani ezért úgy gondoltam ha gyorsan szakítok veled akkor nem fog annyira fájni.

Ezen a ponton átöleltem a teljes kezzemmel. Szó szerint a vállán sírtam ki magamat. Itt már a fiú is bekönyezett és átölelt.
-Nem érdekel mennyire leszünk távol egymástól,akkor is szeretni foglak!-csuszott ki a számbol.
- Szeretlek [Név]! Esküszöm veled maradok bárhová is megyek!

Hello~
Elhoztam nektek ezt a Oneshotot is!<33
Tudom,hogy mostanában ritkábban posztolok és ezért bocsánatot is kérek! Sajnos nagyon sokat kell tanulnom és alig van időm nekem is. De amint van időm megpróbálom megcsinálni a Oneshotot amit kértetek! :D
Sayonara!

✨ANIME ONE SHOTS ✨           (Kérések Zárva)Where stories live. Discover now