Levi Ackerman x reader

146 8 0
                                    


Lassanként sétálok be az osztály terembe ahol még csak pár ember ült a padjában.
Oda sétálok a hátsó padhoz ahol a fekete hajú 160 centis srác ül és telefonozik.

-SZIAAA LEVIIIIIII! -Mondom hangosan és leülök mellé. Tekintetét még csak rám sem helyezi,csak nézi tovább a telefonját.

-Naaa mit olvasol? Probálok belenézni telefonjába,de gyorsan el takarja.

-Chh! -fordulok el tőle sértődötten. Természetesen nem tudok rá haragudni. Visszaneztem rá és ahogy a szemébe néztem mindent el felejtettem.

-Mit nézel? -Szólal meg mély hangon a fiú aki végre felnézett a telefonjáról.

-Awww végre hozzám szóltál! -kezdem el cukokkolva.

Meg fordulok és a táskámhoz fordulok. Kiveszem belőle a tankönyveimet és Levi felé fordulok. Lassankent kihajolok és elkezdem nagy szemekkel nezni az ablakot. Ez a terv eddig mindenkinél be vált! Levi felém néz és látja,hogy valamit nagyon nézek. Tekintetét ő is az ablakra teszi,de látja,hogy semmi sincs ott.
ÉS BEVETTE!
Addig már a telefonját kikaptam a kezéből és már nálam volt.
A fiú csak könyökölt az asztalon és nézett.

-TEAFILTER?! -kezdem el nevetve mondani. A fiú csak mérgesen nézett ,de láttam,hogy el pirult.
Én csak tovább nevetek és nézem a telefonját.
Lassanként oda adom neki.

-Ha akarod veszek neked születésnapodra. -kezdek el újra nevetni.

-Tőlem! - neveti el ő is magát,de próbálja visszatartani.
E közben már az osztály többi tagja is lassanként beért.

Később

Az óra után, a folyosón sétáltunk amikor összefutottunk Hangeval. Nagyon fel volt pörögve és ahogyan láttuk mindenki furán nézett rá. Mi viszont gyorsan oda sétáltunk hozzá.

- [Név] ! Levi! - köszön oda nekünk boldogan.

-Sziaa Hange! - ölelem át a felpörgött lányt. -Biologia órán voltal ugye?

-IGEN! De most nem azért vagyok boldog!

Hîrtelen Levi is oda nézett le döbbenten. En is hátrébb lépek a fiúhoz.

- Képzeljétek el ,hogy egy új srác jött az osztályomban! És szeretne meg ismerni néged [Név] !

Hîrtelen mosolyogni kezdek el mivel nem hallottam még ,hogy valaki meg szeretne ismerni. Hange ugrálni kezd természetesen és dumál tovább.

-Hát nagyon sajnálom azt a fiút,mert nem fog találkozni vele! - szakítja közbe Hange-t a fiú.

-HUH?! Ezt meg hogy érted? -mondom neki sétálva ,mert Levi éppen a kezemnél fogva húz el engem.

Hirtelen megáll és felém fordul. A [szem szín] szemembe néz és meg fogja az arcomat. Hirtelen mindenki csendben lesz a folyosón és minket néz.

-Szeretlek [Név] !

Pár ember meg fogja a telefonját és elkezd videózni. De ez sem érdekel, mert éppen a fiú akit a legjobban szeretek szerelmet vall nekem. A szemembe könnycseppet érzek.

-Én is szeretlek Teafilter!


Hii!
Köszönöm,hogy el olvastad ezt a oneshotot is !
Szép napot! ⛅

Hii!Köszönöm,hogy el olvastad ezt a oneshotot is !Szép napot! ⛅

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ezt a Levi simpeknek;))

Ezt a Levi simpeknek;))

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Na ezzz!😭🖐️

✨ANIME ONE SHOTS ✨           (Kérések Zárva)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora