Yuri Plisetsky x reader

65 6 5
                                    

Ma az egész nap az ágyban feküdtem volna, ha Reiko ki nem találta volna suliban, hogy nézzük meg az idei műkorcsolyázósakat. Reiko mindig teli van energiával és sohasem lehet neki nemet mondani, mert az nem egy opció(ahogy ő mondja). Már egy 3 éve hagytam abba a korcsolyázást, de ő ezt még mindig nem tudja elfogadni. Sokszor jártunk együtt edzésre és igazából ott is lettünk nagyon jóba. Mindig számíthatunk egymásra és soha sem csalódtam még benne.

 Az ok amiért abba hagytam nem Reiko, hanem a szüleim voltak. Mindig is azt akarták, hogy tökéletes korcsolyázó legyek és az olimpián is indulhassak. Megvolt hozzá a tehetségem, mindig gyönyőrűen néztem ki a jégen, de nem tudtam már az utólsó években bírni. A szüleim túlságosan komolyra vették. Nem volt sohasem szabadídőm és túl sok terhet raktam rám. Hiába kértem őket, hogy legyen legalább egy szabad napom a héten, azt is megtíltották. Ezért az egyik nap úgy döntöttem véglegesen is abbahagyom. Hiába szerettem korcsonyázni az elején és élveztem, a szüleimnek hála megutáltatták velem.  

Már felvagyok öltözve és teljesen el is készültem. Reiko az ajtónk elött áll és toporzékol.

-Sikerült elkészülnöd?

-Igen, indulhatunk.

-Jaj [Név] ne tudd meg mennyire boldog vagyok hogy eljösssz! Mér egy 2 éve várok erre! Lehet meggondolod magadat és újra kezded!

-Szép álmodozást!-mondom kacagva, majd el is indulunk.

Az aréna gyönyörű. Minden olyan tökéletes benne, kivéve egy dolgot.  Reiko felnőtt korcsolyát említett nem sedülőt!

 Az összes fiatal lány körbe veszi a szőke hajú fiút.

-Hé reiko!

-Huh?

-Hogy hívják azt a szőke hajú fiút?

-ÓÓ! Ő Yuri Plisetsky! Egy idős velünk! Nagyon tehetséges! De nem gondolom, hogy bármennyire is különb nálad!

-Értem. 

Valahogy úgy érzem hasonlít rám. Látszik a fején, hogy unja az egészet. Valószínűleg a sok lány miatt akik körbe veszik és nyafognak. 

-HÉ! -üvölti a fiú, amire az összes nyafka abba hagyja a sikítozást.

A fiú elkezd felém sétálni, majd elöttem megáll.

-Te mit keresel itt?-kérdezi kissé bunkón.

-Ismerlek valahonnan?

-Igen. Az ex barátnőm ellened korcsolyázott még régen.

-Nem tudom ki volt a barátnőd, de nem is nagyon érdekel.-mondom azt gondolva vége a beszélgetésnek. Már indultam volna meg, amikor megfogja a kezemet.  

-Tamako Yurisa.

Megfordulok, majd ránézek. -Tamako Yurisha? Aki eltörte a lábát? 

-Igen.

A fiú egeész végig engem néz, amely kicsit zavarba hoz.

-Még van fél óra a bemelegítésig. Beülünk egy kávéra?

Nagyon megvagyok lepődve. Mi a francért akaram velem beülni egy kávéra?!  Gyorsan Reikora nézek, de ő már a helyünkön ül és mutataja , hogy menjek.

-Oké, de csak egy kávéra!

Sziasztok!
Nagyon sajnálom,hogy sokáig nem posztoltam, de nagyon sok minden történt velem az elmúlt pár hónapban!
Remélem tetszett Virag_666! 💕 Folytatására nem kell sokat várni!
Most elkezdem a következőt, amit kértetek majd ezt egyből folytatom:)

Köszönöm hogy elolvastátok ezt a részt!💗
Sayonara!🍄




✨ANIME ONE SHOTS ✨           (Kérések Zárva)Where stories live. Discover now