part 3

43 20 318
                                    

د.ا.ن تیلور

در خونه با کلید باز کردم . واقعا داشتم از خستگی میمیردم . صدای لیام از توی اشپزخونه امد . یک دفعه یاد مهمونی افتادم که چارلی منو دعوت کرده بود واایی حالا مهمونی چه طوری به لیام بگم .

به طرف اشپزخونه رفتم . آدم و جرج توی اشپزخونه نشسته بودن و پیتزا میخورد و لیام سینه ی دومه پیتزا در اورد.

"ت:سلام "
" آدم :سلام تیلور امروز چه طور بود ؟"
"ج: این چه سوالی آدم مگه میشه مدرسه خوبم باشه ؟"

اروم خندیدم . لیام طرف امد سرم بوسید . بهش لبخند زدم.

" تا سینه ی دوم سرد میشه برو دست و صورتتو بشور لباسهاتو عوض کن بیا."
" لیام "
" جانم ؟"
" دوستهام یک مهمونی گرفتن ، پنجشنبه یعنی دو روز دیگه ،میشه برم ؟"

قبل از اینک چیزی بگه یا مخالفتی کنه تند تند و یک نفس گفتم لطفا لطفا لطفا . لیام خندید .

" ولی این باعث نمیشه جوابم تغییر بکنه"
" جرج : تو خیلی زد حالی لیام "
" آدم : بابا یک دفعه است ، زود برمیگردی ؟"

آدم بهم چشمک زد . به طرف لیام تند تند سرم‌ تکون دادم .لیام به اون دوتا چشم غره رفت .

"نه "
"آدم : واقعا لیام ؟"

کیف روی زمین پرت کردم . با عصبانیت پله ها بالا رفتم . هر یک قدمی که برمیداشتم محکمتر پام میکوبندم . کامان اون انگار مخالف خوش گذرونیه .توی اتاقم رفتم خودمو روی تختم انداختم.

لیام واقعا سخت گیر . یکم خوش گذرونی اتفاقی نمی افته حالا.در اتاقم باز شد عکس عمل نشون ندادم تختم به خاطر اینک لیام روش نشسته بود بالا پایین رفت صدای نفسشو شنیدم

"تیلور؟"

جوابشو ندادم واقعا حوصله ی حرف های تکراریشو که درباره ی اینک نگرانتم از این چیز ها رو ندارم . مگه بقیه نگران نیستن . بابا منم می خوام خوش بگدرونم .

دستشو پشتم کشید . خم شد و سرم بوسید.

"10 خونه ای؟"

از جام پریدم بهش نگاه کردم روی زانوهام نشستم بازوشو توی بغلم گرفتم

" یعنی میتونم برم؟"

سرشو تکون داد لبخند زد . بغلش پریدم باعث شد به پشت روی تخت بی افته. اروم خندید.

" اروم اروم دختر"

" مرسی مرسی"

سفت بغلم کرد . یکم ازش فاصله گرفتم بهم نگاه کرد .

" حالا پاشو بیا ببین چه پیتزای درست کردم انگشت هاتم باهاش میخوری"

د.ا.ن چارلی

" جیکوب می ترسم نیاد "

" خب نیاد این همه دختر دیگه"

" بابا چرا تو انقدر نفهمی میگم فقط اون به دلم میشینه هیچ کس نمیخوام و دختر هام دل دارن بابا ولشون کن"

every momentsWhere stories live. Discover now