17/2. Tisztázzuk

29 1 0
                                    


- Hova megyünk?

- Várj egy picit - tartotta fel a mutató ujját, türelemre intve, és a táncosokat fürkészte. - Baby, gyere csak ide!

A szólításra a sötét hajú lány, aki túlságosan is ismerős volt, elindult felénk, mire azonnal mehetnékem támadt.

- Te most szórakozol velem? - rivalltam a srácra, és már el is indultam volna, ha nem kapja el a csuklóm.

- Nem - tiltakozott. - Csak tudtam, hogy nekem nem fogsz hinni.

- Sziasztok!

- Hello - vetettem oda a lánynak, aki mindeközben odaért hozzánk, és kerültem a tekintetét.

- Mi a helyzet? - kérdezte jókedvűen.

- Tegnap volt egy kis félreértés - vázolta fel Karesz. - Biztosítanád arról Lexit, hogy az én csajom vagy, és hogy nem akarsz semmit Ricktől?

- Áh - kiáltott fel, mintha most került volna a helyére egy puzzle darab a fejében. - Akkor ezért volt velem olyan elutasító.

- Kicsoda? - kérdezte Karesz.

- Hát Rick - nézett ránk felváltva. - Annyira nem akart segíteni, hogy tudtam, hogy emögött kell lennie valami másnak is.

- Te bepróbálkoztál nála? - akadt ki Mr. Nagymenő azonnal.

- Dehogyis! Esküszöm, semmit nem csináltam - nézett rám ijedten, mintha tőlem kéne bocsánatot kérnie. - Még alkalmam sem volt rá, mert Rick egyértelműen tudatta velem, hogy hányadán állunk.

- Ezt hogy érted? - kérdeztem.

Kíváncsi lettem volna, hogyan szerelte le a csajt. Nekem is pont egy ilyen szoknyapecérbe kellett belezúgnom, aki után bomlanak a lányok, nem hiszem el...

- Rideg volt, és látszott rajta, hogy a háta közepére sem kíván.

Pff, üdv a klubban...

- Igen, ahhoz nagyon ért - jegyeztem meg epésen.

- Nem értem. Nem azt mondtad az előbb, hogy Rick érdeklődik iránta? - kérdezte a pasijától felém bökve az állával.

- De - vágta rá Karesz. - Rick csak amiatt a másik gyerek miatt viselkedik veled így - nézett rám vádlón.

- Hagyjuk már, nincs is köztünk semmi Mátéval - ráncoltam a szemöldököm. - Erre nekem nincs időm, esetleg elmehetnék?

- Beszélsz vele? - kérdezte a fiú.

- Már miért beszélnék? - fontam keresztbe a karomat magam előtt.

- Meddig akarjátok még játszani ezt a macska-egér játékot?

- Nagyon jó kérdés - húztam gunyoros mosolyra a számat. - Megmondhatod a barátodnak, hogy kiszálltam. Belefáradtam ebbe, és elegem van belőle.

- Rendben van - bólintott Karesz. - Gyere, megmutatom, hol találod, és máris elmondhatod neki te.

- Megoldod szerintem ezt egyedül is.

- Az a srác hónapokig emésztette magát, amiért nem jöttek össze a dolgok kettőtök között. Érdemel annyit, hogy elé állj, és a szemébe mondd, ha már nem akarsz tőle semmit.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 12, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Táncra fel!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora