Namjoon, "İyi misin!?" Diye bağırınca, kafamı salladım ve başımı cama yaslayıp gözlerimi kapadım.
Uykum var...
***
Bu gün gerçekten çok güzel bir gün. Neden acaba?
Saçlarımı toparladım ve daha sonra banyoya girip günlük işlerimi hallettim.
Daha sonra ise, kahvaltı için aşağı inmiştim ki daha kimsenin gelmediğini fark ettim.
"Hmm.. ben mi hazırlayacağım?" Diye kendi kendime sorduğum da, sorumun cevabı gelmişti.
Taehyung, "Tabi ki sen hazırlayacaksın" dedikten sonra, duvara yaslandı ve kollarını göğsünde birleştirdi.
"Ve.. sende bana yardım ediceksin" dediğimde gözleri koskocaman açıldı ve bana baktı.
Taehyung, "Oldu! Başka ne istersiniz hanım efendi!?" Dedi ve tam mutfaktan çıkarken, hemen oyunculuk yeteneklerimi konuşturdum.
"Ahh!" Diyip karnımı tuttum ve yere düşmüş gibi yaptım. Taehyung hemen arkasını döndü ve yanıma koşup eğildi.
Taehyung, "İyi misin!?" Diye sorduğun da ona baktım ve "Ağrı girdi sadece" dedim..
Ve daha sonra beni kolumdan tutup, sandalyeye oturttu ve
Taehyung, "Sen otur ben yaparım" dedi ve dolabı açtı.
..
Yaklaşık bir süre sonra bende kalkıp yardım etmeye başladım. Bir şey demediği için, sorun yoktu.
Ben masayı hazırlarken, o son hazırlıklarını yapıyordu.
Ben üst raflardan tabak almak için, elimi uzattığım da boyum yetmediği için ayaklarımı biraz kaldırmıştım ki, tabak alan başka bir kol görmem ile ona döndüm.
Şuan çok yakın duruyorduk.. fazlasıyla..
"Ee.. sağol.." dedim ve elinden tabağı alıp masaya koydum.
Her şey hazırdı, tek gereken diğer üyelerdi ve ben onları uyandırmayacaktım tabi ki.
Taehyung, onları kaldırdıktan sonra yemeğimizi yedik ve daha sonra ise şirkete doğru yol aldık.
Çünkü yeni şarkı hazırlıkları vardı ve ben heyecanlıydım.
***
"Ne zaman başlıyoruz?" Dediğimde, Pd'm bana döndü ve gülümsedi,
Pd'm, "Sözler hazır.. biraz pratik yaptıktan sonra kayda başlarız"
Namjoon, "Tamam efendim" dedi ve daha sonra diğer üyelere döndü.
Namjoon, "Hadi gidelim" dedi ve yürümeye başladı.
Tam bir lider ya..
Peşinden koşup bende yanına gittim, ve arkada gülüşme sesleri duydum.
"Çok güzel olucak!" Diyip güldüğümde, Namjoon bana güldü ve daha sonra bir odaya geldim.
Pratik yapacaktık. Ses pratiği.
..
Yoongi, "Mi rae, şurdan suyu versene" dediğinde, şişeyi aldım ve ona fırlattım.
Hava da yakalayıp, bir yudum içti ama.. o nasıl bir yudum arkadaş. Hayvan gibi içti.. (çarpılıcam şimdi)
Seokjin, "Mi rae sesin çok güzel"
"Biliyorum" dedim ve saçlarımı arkaya attım. Bana ağzı açık bakan Jungkook'a kafamı salladım.
Hoseok, "Her neyse. Kayda başlayalım bence? Kaç saat oldu"
"Ay evet evet!" Dediğimde hepsi bana bakıp güldü. Taehyung'a baktığımda, kendi kendine sırıttığını gördüm.
İşte şimdi kayda başlıyorduk..
1 hafta sonra
"Taehyung-ah! Bana yardım eder misin?" Diye bağırdığımda bana döndü ve,
Taehyung, "Kendin yapamıyor musun?" Dedi..
Off..
"Zorlanıyorum.." dediğimde, güldü ve yanıma gelip yakın bir şekilde durarak, nasıl yapılacağını gösterdi.
Ona döndüğüm de oda bana döndü, ve aramızda sadece santimler vardı. Santimler..
Taehyung, "Anladın mı?" Dedi sessizce, bende kafamı salladığım da iki, üç adım geri gitti ve
Taehyung, "Aferin" diyip, göz kırptı. Daha sonra ise tekrar grup çalışmasına başladık.
...
Çalışan, "Efendim, Pd'm sizi çağırıyor" dedi ve benim yanıma geldi. Herkes bize bakarken ben anlamayan gözlerle ona baktım ve,
"Beni mi? Neden?"
Çalışan, "Bilmiyorum" dedikten sonra eğildi ve daha sonra ben diğerlerine dönüp, "Hemen geliyorum" diyerek çıktım ve Pd'm'in odasına gittim.
"Beni çağırmışsınız" dedim ve gülümsedim.
Pd'm, "Amerika'ya gidiyorsun"
Her şey yeni başlıyor ehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye 2 || KTH
FanfictionMi rae, uzaktan katıldığı seçmeleri kazanmıştı. Ama kimse onu istemiyordu. Ablasına kalsa, kendi grubuna gelmeliydi..