10

1.6K 76 58
                                    

Bts..

Bangtan, havaalanına geldiğinde kimse yoktu gitmişti..

Mecburen, tekrar şirkete döndüler ve daha sonra prova yapmaya başladılar, bir süre sonra da Pd'm geldi.

Pd'm, "Yetişemediniz değil mi?" Dedi ve güldü. En başından bunu istediği belliydi.

Namjoon, "Bunu istiyordunuz zaten değil mi!? Yetişemeyelim diye fazladan çalıştırdınız!?"

Taehyung, "Ne istiyorsunuz!?"

Jimin, "Fanlar ona İstenmeyen Üye adını vermiş olabilir ama biz ona alışmıştık! Neden gönderdiniz!"

Pd'm, "Çalışın!" Dedi ve oradan uzaklaşarak, onları bıraktı.

Jungkook, "Yeni alışmıştım ona.."

Yoongi, "Off.. benim gibi uykucu ve alfa birinin olması çok iyiydi.."

Seokjin, "Yemeklerimi de çok beğeniyordu.."

Hepsi öyle konuşunca, Taehyung dayanamayıp oradan çıkmıştı.. daha sonra ise hepsi yurda dönmüştü..

Ertesi sabah.

Namjoon, "Haberleri açayım, bakalım ne varmış.." dedi ve daha sonra kumandayı alıp kahvaltı haberlerini açtı.

Daha sonra ise, bir habere denk geldi ve bu haber ise,

Spiker, "Dün öğlen saatlerinde, Amerika'ya gitmek üzere kalkan uçak, bu sabah havaalında ani bir şekilde düşüş yaptı... Son dakika! Bu uçağın içinde ünlü Bts grubunun üyesi Kim Mi rae' de olduğu belirlendi!"

Namjoon, duyduğu şey ile olduğu yerde kaldı ve hiç bir şeye tepki veremedi.

Ve spiker daha da konuşmaya başladı.

Spiker, "Ölüler ve yaralılar var.."

Diğerleri Namjoon'a seslenirken, o tepki veremiyor, ağlıyordu.

Seokjin, "Ne oldu?" Dediğinde, haberi tekrar açtı ve hepsine izletti..

Taehyung, "Mi rae.."

Namjoon, "Ben Pd'm'i arayacağım!" Dedi ve hemen telefonunu çıkarıp onu aradı.

Telefonu ikinci kez aradığında açmıştı.

Namjoon, "Pd'm Mi ra-"

Pd'm, "Biliyorum Namjoon, şuan Amerika'ya gidiyorum. Sizin gelmenize gerek yok" dedi ve kapattı..

Taehyung, "Ne dedi!?"

Namjoon, "Amerika'ya gidiyormuş.. bizim gitmemize gerek yokmuş.."

Jimin, "Nasıl yok ya!? O da grubun bir üyesi!"

Jungkook, "Kafayı yiyeceğim!"

Yoongi, "Ondan izin almamıza gerek yok! Hemen gidelim!"

Hoseok, "Aklınla bin yaşa!" Dedi

Ama sorun şu ki.. Amerika'ya giden en erken uçak ertesi gündü.. ve onlar onu bile bekleyemiyordu..

Blackpink..

Jennie, bunu duyar duymaz kendine özel bir uçak tutup hemen Amerika'ya gidecekti..

Ağlamaktan gözleri kızarmış ve şişmişti.. hiç bir şekilde kimseyle konuşmuyordu..

Ve dayanamıyordu.. çünkü Amerika'ya varmasına daha on saat vardı..

..

Doktorlar, Mi rae'yi ameliyathaneye aldılar ve hemen muayeneye başladılar.

Çok fazla kan kaybettiği için, kan gerekiyordu ve şansa bak ki, Pd'm'in kanı uyuyordu..

O kan vermişti, ve Mi rae'nin durumu iyi gitmeye başlamıştı.

Doktor ameliyattan çıktığında, Pd'm hemen yanına gitti ve,

Pd'm, "Durumu nasıl!" Diye sordu

Doktor, "Durumu iyi, ama muhtemelen bir kaç gün uyuyacaktır" dedi ve tam gidecekken, kolundan tuttu.

Pd'm, "Sizden bir ricam var." Dedi,

Doktor, "Buyrun?"

Pd'm, "Mi rae'yi ölü olarak göstermenizi istiyorum"

Doktor, "Ne!? Ben böyle bir şey yapamam!"

Pd'm "Zor durumdayım lütfen! Dışarıda bir sürü gazeteci var ve.. hem bunun karşılığında bir şeylerde alacaksınız"

Doktor, "Aaa öyle mi... Tamam efendim"

(Paranın kokusunu aldı puşt)

Pd'm "Paranız için menajerimle iletişime geçin, sizinle ilgilenecektir"

Doktor, "Tabi ki"

...

Gazetecilere, Mi rae'nin öldüğünü söyleyen Pd'm, gazetecileri uzaklaştırmıştı.

Jennie, geldikten sonra Mi rae'nin öldüğüne inanmadı ve onun cesetini görmek istedi..

Pd'm ise ona yüzü parçalanmış bir ceset göstermişti..

Jennie, "Hayır! Bu benim kardeşim değil! İnanmıyorum! Yalan söylüyorsunuz!"

Pd'm, "Kabullenmek zorundasın" dedikten sonra, ağlıyormuş gibi yaptı..

Tabi Jennie ise buna inandı ve yere çöküp ağlamaya başladı..

Jennie, "Hepsi benim suçum!"

Taehyung, "Hayır, benim suçum.."

İstenmeyen Üye 2 || KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin