~1~

3.4K 171 15
                                    

,, Stylesi! " Louis rychle otevřel dveře a zařval jméno teď vyučujícího učitele.

Nedbal na děti nebo spíše puberťáky, kteří ho se strachem sledovali.

Harry si povzdechl a na Louise koukl.
,, Co se ti zase nelíbí?" zeptal se.
,, Jak to, že místo na fotbal tahle škola pojede do muzea?!" Rozkřičel se.

Na tom fotbale mu vážně záleželo.

,, Protože jsme škola a muzeum nás něco naučí narozdíl od fotbalu. " protočil Harry oči.

Harry zrovna učil dějepis a Louis mu do toho jako učitel tělocviku vstoupil.

Kočkovali se pořád.

Harry ani nevěděl co proti němu Louis má.

Přišel tam asi před dvěmi lety, kdy Louis už učil rokem třetím.
Poprvé se s ním vážně chtěl bavit.
Líbil se mu, ale Louis s ním měl už ze začátku problém.

Jejich první větší kontakt byl v tom, že na něj Louis začal ječet proč chce, aby jeho žáci skončili tělocvik dřív.

Harry se to vážně snažil urovnat a začít od znova, bez hádek.
Ale Louis si vždy něco našel.

Za rok si na to už nějak zvykl, stejně jako všichni ostatní ve škole.
Jejich hádky byli většinou o blbostech, ale oba dva jsou příliš hrdí na to aby ustoupili a přiznali svou chybu.

Harry by to klidně udělal, ale přeci takovému volovi nebude ustupovat.

Harry si za jeden rok také všiml, že se do Louiho lehce zamiloval, ale vážně jen lehce.

Je gay a vůbec se za to nestydí, ale ve škole to raději nikomu neřekl.
A Louisovi vůbec žádný náznak raději  nedával.

Přeci jen pak by toho mohl ještě využít.

Harry se rozešel k Louimu, který stál u dveří a zalezl s ním za dveře, nechávající zmatené žáky ve třídě.

,, Nech toho-" Zavrčel Louis, ale přerušilo ho zvonění.

Takže se nechali a rozešli se každý do své třídy.

𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat