,, Dnes jste tady brzy pane Tomlinsone. " Usmál se Harry od stolu než se kolem jeho trupu obmotali Louisovi paže.
Po Louisovém přiznání to bylo lehce napjaté, ovšem po pořádné puse uprostřed chodby a večeři ještě ten večer se jejich vztah začal vyvíjet velmi dobře.
Ve škole se chovali profesionálně, už po sobě nešťekali, Zayn i Liam si toho všimli, už vymýšlející různé teorie co se stalo.
Jen aby jsme nemluvili o Louisim a Harrym oni dva se také velmi sblížili.
Od toho co se Harry a Louis přestali hádat, se oni dva lehce distancovali od ostatních a aniž by si to úplně uvědomili vytvořili si kolem sebe bublinu.Jejich krásnou bublinu, kterou ani jeden nechtěl opustit.
Toho si začal všímat i Harry, který se o tom včera svěřil Louisovi.
Od jejich první večeře, už uběhly dva měsíce a oni jsou spolu neustále.
Jeden večer spí Louis u Harryho a druhý zase Harry u Louiho.,, Odešel jsem trošku dřív, když ty máš kabinet hned vedle, kde učím. " nenápadně se nadechl Harryho vůně, kterou už teď miloval.
,, A co by jsi za těch deset minut chtěl stihnout?" otočil se Harry v objetí, své ruce obmotal kolem Louiho krku než ho začal jemné kousat do brady.
Někdy na jemné kůži na krku, kde se přesunul vytvořil i značku.
Miloval Louiho různě oždibovat či značkovat.,, Za deset minut by se rozhodne stihlo hodně věcí. " Usmál se Louis, načež Harryho posadil na stůl. On sám si přisunul židly k němu, hned si na ni sedl a svou hlavu si položil do Harryho klína.
,, Ale radši si s tebou odpočinu."
---
Ahoj, chci se zeptat jestli tu chcete ještě nějaké drama.
Nevím jak dál, budu ráda za každý názor a jinak krásný zbytek dne.
All the love. L
💚💙
ČTEŠ
𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓
FanfictionZamiloval jsem se do učitele, který mě už dlouhé dva roky tyranizuje. Do Louise Tomlinsona.