Jak si Louis nepřál tak se i stalo.
Jeho matka si to nakonec nerozmyslela, takže teď stála i s jeho otcem a malými dvojčaty před jeho domem.
Hned po zazvonění jim Louis otevřel.
Všichni ho s úsměvem pozdravili, než jeho matka zmerčila boty.Harry jich tu pár měl.
,, Má velikou nohu, doufám že nebude vyšší jako ty, muži mají být vždy vyšší." začala si blábolit svoje.
Louis nic neodpověděl, jen je s nacvičeným úsměvem posadil a přinesl občerstvení.
,, A kdy ta tvá princezna přijde?" zeptal se i otec.
Než Louis odpověděl ozval se z onak Harry měl ještě ve škole nějaké vyřizování.
,, Už je tady." řekl, vydávající se otevřít dveře.
Srdce mu bušilo jako o závod a nervozita ho rychle pohlcovala.Harry ho obejmul i s pusou než se zul a vydal se za Louim do kuchyně.
Jeho matka viděla jen Harryho dlouhé vlasy, proto s úsměvem vstala, ovšem když si uvědomila jaké pohlaví před ní stojí úsměv ji opadl.,, Já myslela, že nám představíš tvoji přítelkyni, ne tvého kamaráda. " koukla na Harryho zhnuseně.
,, Harry tohle je má matka, matko tohle je Harry můj přítel." uhnul jim z cesty, aby se na sebe mohli dívat přímo.
Louiho matka zalapala po dechu.
,, Děláš si legraci, že ano? " zeptala se.
Louis jen zakroutil hlavou v negativní odpověď.,, Jsi nemocný. Vy oba jste nemocní a ty jsi mého syna nakazil! " Začala řvát, při čemž ukázala na Harryho, ten se jen schoulil za Louise.
,, Nikdo tady není nemocný, jste tu, abych vám to řekl ne, aby jste mě posílali na léčení, nebo mi tu nutili vás názor. Pokud se ti to nelíbí vypadni. Nikdo tě tu nedrží."
ČTEŠ
𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓
FanfictionZamiloval jsem se do učitele, který mě už dlouhé dva roky tyranizuje. Do Louise Tomlinsona.