~4~

2K 159 39
                                    

Od jejich polibku uplynuly dva týdny a kromě chodeb a jiných místností ve škole se spolu nevídali ani nemluvili.

Harryho to bolelo, byl to přeci jeho sen. Ale nechtěl za Louisem chodit podle jeho reakce odvodil že to byl jen skrat.

A Louis? Ten toho nelitoval.
Jediné co chtěl bylo zase cítit ty rty na svých.

Ale byl tak strašně pomatený sám sebou, že za Harrym nedokázal jít.
Také se bál.

Přeci nemůže být gay.
Vždy se mu líbili ženy.
Když se na to tak koukl zpět měl vlastně jen jeden delší vztah se ženou a ani ho nijak nepřitahovala.

Byl s ní prostě jen tak. Asi aby nebyl sám.

Povzdechl si, zrovna seděl ve svém kabinetu a přemýšlel nad Harrym, z přemýšlení ho vyrušil klepání na dveře.

,, Dále. " řekl, otevřeli se dveře a dovnitř nakoukla hlava jeho studentky.

,, Dobrý den." pozdravila, vstupující dovnitř.
,, Dobrý slečno Swift. " také pozdravil.
,, Co se děje?"

,, Pan Styles mě poslal abych někoho našla, protože potřebuje pomoc se zapnutí tabule a vy to ve třídě 1 umíte, tak jsem šla za vámi." usmála se.

Samozřejmě mohla jít za každým jiným, ale šla za Louisem protože patřila do skupiny, která ty dva shipuje.

A když měla takovou příležitost, přeci si ji nenechá ujít.

,, Dobře." povzdechl si a stoupl si.

Společně došli do třídy 1, kde Harry něco dělal s tabulí, nevšiml si, že do eho třídy Taylor a Louis vešli.

Proto se lekl když se za jeho zády něco  ozvalo.
,, Potřebuješ pomoc?" zeptal se nervózně Louis.

Harry se na něj koukl a s lehkým úsměvem přikývl.

Pořád musel myslet na ten jejich polibek.

A tak se tam hrabali v tabuli, nenápadně se jeden druhého dotýkali a netušili, že polovina třídy se šibalsky usmívá a druhá přemýšlí nad tím, že změní stranu.

𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat