,, Lou?" Ozvalo se ode dveří.
Louis se tam koukl a i kdyby to neudělal věděl by, kdo tam stojí.Jeho Harry.
Jeho.
Tak krásně to znělo, jeho srdce konečně našlo klid v tom, že je tento kudrnatý muž jeho.
,, Copak?" Odsunul se, aby se mu do klína za chvíli posadil Harry.
,, Věci už mám v krabicích, pojedeme prosím po práci ke mě, abychom je vyzvedly?"Od jejich domluvy o společném bydlení uběhl už měsíc a Harryho věci se konečně podívají do Louiho bytu.
,, Jistě princezno." Louis mu začal polibky obsypávat krk, mezitím co se Harry chichotal.
Předtím by to nikdy neřekl, ale Louis je vážně milující a opatrujtící přítel.
Než se však oba vůbec nadáli otevřeli se dveře, bez zaklepání a v nich stál udýchaný Zayn.
Ten svou tvář zkřivil v překvapení, než se začal omlouvat.
,, Promiňte, ale jeden kluk spadl, máte se pry na něj jít podívat a-a",, Přestaň blekotat." Řekl Louis, než ze sebe Harryho pomalu zvedl aby se následně mohl zvednout on, přecházející k Zaynovi.
,, Pojď mi ukázat co se stalo a proč se o to mám starat já." S touhle větou se i ze Zaynem vydali z kabinetu ven.
Louis se však na Harryho ještě usmál, než odešel.
Zayn tedy ukázal Louimu co se stalo, ten sice nechápal proč povoláli právě jeho, ale nic nenamítal a šel klukovi, který měl nejspíše otřes mozku pomoc.
Zayn se mezitím vypařil k Liamovi, kterému hned vše co viděl řekl.
ČTEŠ
𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓
FanfictionZamiloval jsem se do učitele, který mě už dlouhé dva roky tyranizuje. Do Louise Tomlinsona.