Tělocvik nakonec odučil Harry, cítil se vážně trapné v jaké situaci ho Zayn viděl, ale ten z toho měl spíše radost než aby pana učitele odsuzoval.
Když to pošeptal Liamovi byl z toho stejně na větvy jako on.
Oba dva se chichotali a vymýšleli scénáře, jak se dali dohromady a dostali v kabinetu do téhle situace.
Harry si jich všiml, vážně se málem propadl studem, hned jak tělocvik skončil z tělocvičny vypadl.
Vzal si své věci, utíkající chodbou aby byl co nejdříve doma, ale když se spíše koukal na své nohy, než na cestu do někoho narazil.
Byl to vážně tvrdý naráz, proto to nevydržel, spadl na záda, zatímco rozházel všechny své papíry.
Hluboce se nadechl než se položil na lokty a v osobě do které narazil poznal Louise.
Ten na něj vyjeveně koukal než se k Harrymu zohl.
,, Promiň Harry. " začal sbírat papíry.,, To je v pořádku." Harry se zvedl, na čtyři a papíry začal sbírat s ním.
,, Ne není Harry. " povzdechl si Louis a sbírání nechal.,, Nikdy jsem nepřemýšlel, že budu takový, ty jsi sem před dvěma lety přišel a už od té doby je to prostě ve mě. " svěřil se mu smutně.
Jako muž, který byl vychován v striktní rodině, která uznavala jen ženu a muže to pro něj bylo vážně těžké přijmout.
,, Co kdyby jsi to prostě nechal, nepřemýšlel nad tím co sis myslel a zaměřil se na to co chceš teď." Harry papíry položil taky, přesunující se k Louisovi.
,, Chtěl bych." začal si nervózně hrát s prsty ve klíně. Harry mu nervózně dal ruku na stehno, ale nedostal odmítnutí, které čekal.
,, Chtěl bych tebe. "
ČTEŠ
𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓
FanfictionZamiloval jsem se do učitele, který mě už dlouhé dva roky tyranizuje. Do Louise Tomlinsona.