Harry sklesle vyšel z Louiho kabinetu.
Zayn jen tak tak odběhl, aby ho neviděl.
Nenápadně zašel za roh, z kterého vyšel jakoby nic, Harryho normálně zdraviící.Šlo vidět jak Harry nahodil nucený úsměv když kolem něj procházel, ovšem to Zayn neřešil.
Tyhle novinky musí hned zdělit Liamovi s ostatními.
Proto se hned za dalším rohem rozběhl do třídy, kde zrovna viděl Liama vcházet.Hned ho ze zadu chytl kolem boků, načež on vyjekl, zatím co spolu došli ke svojí lavici.
Liam tomu po Zaynovém vyprávění nemohl uvěřit.
,, Ale znamená to, že se něco mezi nimi stalo. " přiznal nakonec Liam.
,, Musíme je nějak dát dohromady." řekl Zayn.,, Vážně se do toho chceš tak míchat? " zeptal se Liam.
,, Už měli tolik možností se dát dohromady, oni jsou na sebe hnusní a přehlíží jak se na sebe vzájemně dívají. Prostě jsou zamilovaní a my jim to musíme nějak dokázat. " nakonec se obhájil Zayn a přitom ho napadl vážně skvělý nápad.---
Zatím co Zayn s Liamem plánovali jak jejich plán uskutečnit se Harry posadil do svého křesla ve svém kabinetu, začínající si balit věci.
Povzdechl si.
Jak to teď má Louisovi dokázat?
Ani nevěděl zda na něj křičel, protože myslel, že myslí někoho jiného nebo protože mu nějak docvaklo, že je to muž a on jak si většina lidí z jeho chování myslí je homofob.
Přeci jen Louis neměl rád vyčnělky.
Nejspíše proto se to nějaká tak vrylo do všech žáků.
Ovšem nikdy se k tomu nevyjádřil, ale každý si myslí svoje, pomluvy se šíří a i Harry slyšel o tom jak se dvě holky drželi za ruce a on je prý okřikl ať mu tyto jejich náklonnosti neukazují.Tohle ale také nebyla pravda jednou ho viděl jak se na obě dívky usmál pozdravil a šel dál.
Zrovna když Harry vycházel ze dveří Zayn a Liam dokončili svůj plan jak ty dva dát dohromady.
____
Ahoj, tato knížka už má 1k přečtení za což vážně moc děkuji.
Vůbec jsem nečekala, že se tak uchytí a jsem strašně ráda, že se nejspíše líbí.
Jinak mějte hezké úterý.
All the love. L
💙💚
ČTEŠ
𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓
FanfictionZamiloval jsem se do učitele, který mě už dlouhé dva roky tyranizuje. Do Louise Tomlinsona.