~3~

2.1K 154 8
                                    

,, Odešel jsi a nechal si mě tam s nimi samotného! " otevřeli se dveře, ve kterých stál modrooký brunet.

Harry už dávno seděl za svým stolem ve svém kabinetě a opravoval známky.

,, Musel jsem sem. " což byla pravda, ředitel si ho vážně zavolal, aby suploval jinou třídu  když se u nich v muzeu zjevil Louis.

,, A přeci jen je to tvoje třída, to ti tak vadí?" uchechtl se Harry.
Vážně to dobře obrátil proti němu.

,, Ty mě tak vytáčíš Stylesi. " Louis za sebou dveře zavřel a přešel k Harrymu s ukazováčkem nahoru.

Tohle druhého bolelo, přeci jen on by chtěl aby ho držel v objetí a ne mu kazil školní výlety.

Ovšem nedal to na sobě znát a znova se dolýčkově usmál.

,, Aspoň tohle cítíme stejně. " chyba Harry ještě pár věcí cítíte stejně.

Taky se se své židle zvedl a chtěl vykročit k Louimu, ovšem když zvedal nohu zakopl o nohu židle, kterou špatně odsunul a na Louiho spadl celou vahou.

Ten to neudržel a když se mu Harry v letu uvelebil na hrudi, nevydržel to a ztratil rovnováhu jako on.

Společně tedy spadli na zem, no Harry spíše na Louiho hruď.

Oba tam leželi jako spadené švestky a k ničemu se neměli.

Harry tedy zařazeně vzhlédl a jeho oči od těch modrých oddělovalo pár centimetrů.

Jejich dechy se mísily a oba si užívali přítomnost toho druhého zatím co si vyjeveně hleděli do očí.

Možná Louiho donutila situace, ve které se nacházeli, ale hluboko uvnitř věděl, že to chtěl od prvního momentu co Harryho uviděl.

Nervózně pohladil Harryho tvář a už odvážněji se přisál na jeho rty.

Nebyl to nějaký dlouhý, francouzský polibek, ale v obouch to vyvolalo motýlky.

Najednou se však Louis odlepil a zpanikařil.
,, Eh. " vydal že sebe stejně rychle jako ze sebe Harryho schodil a utekl s prásknutím dveří pryč.



𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat