~2~

2.1K 158 22
                                    

,, Co tu děláš? " zeptal se nechápavě Harry když v muzeu potkal i Louise.

,, Co by?" uchechtl se. ,, Jsem na školním výletě s mojí třídou. "

,, Šel jsi sem jenom, aby jsi mě naštval?" zeptal se znova Harry se zamračením.

,, Jo. " odpověděl lehce Louis. Takovéhle akce nesnášel, ale štvát Harryho jo bavilo.

Jak se říká.

Co se škádlívá, to se rádo mívá.

Jejich žáci je zatím velmi nenápadně pozorovali.

V téhle třídě byli dvě skupinky.

Jedna říkala, že se do konce roku zabíjí navzájem a druhá zase, že se dají dohromady.

Když se to tak vezme vyzařovala z nich energie obojího.

Největšími shipery byli Zayn, Liam a Niall.

Tihle vlastně tuto třídu na tyhle dvě skupinky rozdělili, tím že se o tom rozpovídali na školním výletě a tak nějak se to toho celá třída zapojila.

Harry zatl čelist, zavírající oči.

Bylo vidět jak se přemáhá, aby Louisovi jednu neubalil.

Nakonec se ale uklidnil a své očka znova otevřel.
,, Když už jsi tady můžeš ty děti také provést já musím ještě podepsat pár papírů. " vyklenul Harry obočí s úšklebkem.

Louis se zakuckal svou vlastní slinou a vyjeveně na Harryho koukal.
,, Cože?" vyšlo z něj.

,, Jo, běž jim předávat vědomosti. " uchechtl se Harry a Louise šťouchl k žákům.

Oba dva při tomto málem doteku cítili mravenčení, ovšem jak dlouho jim bude trvat, než si to že to cítí stejně uvědomí.

,, No tak jo. " povzdechl si Louis.

Někdy se vážně hádali jako děti.

Někdy možná i více dětinsky než jejich žáci.

Ale žáci z toho měli srandu a oni dva k sobě blíže, i když trošku jiným způsobem než oba chtěli.

𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat