Louis se ihned zapojil do pohybů, které Harry dělal.
Za chvíli se synchronizovali a Louis už teď mohl říct, že to je nejlepší líbání v jeho životě.
Až se to proměnilo na více dravé Louis stůl vyměnil za Harryho boky, do kterých tlačil tak moc, že tam budou určitě modřinky.
To Harrymu nevadilo a modřinky začal tvořit na Louiho krku když se od něj odlepil.
Louis sjel po bocích k Harryho stehnům, ty si lehce nahodil aby je měl kolem svého pasu načež Harryho vyzvedl.
Ten si sedl na stůl a nohy kolem Louiho obmotal úplně.
Po chvíli Louis Harrymu koukl do očí, jejich rty znova dělily centimetry, lehce se dotkl jeho zapínání kalhot. Chtěl od něj ujištění, že může.Teď neřešil, že si tohle nikdy nechtěl přiznal neřešil nic.
Chtěl si užít tento moment, Harryho a taky aspoň malou naději na jejich lásku.Když dostal ujištění v pokývaní, začal mu tedy pořád s očním kontaktem pomalu rozepínat kalhoty.
Zrovna když je začal stahovat dovnitř bez zaklepání vletěl Zayn.
Oba dva se strašně lekly až povyskočili.Harry že stolu skoro spadl, ovšem to udržel, otočil se k Zaynovy zády a zapl si kalhoty, bože bylo mu tak trapně.
Louis se jen snažil zakrýt svou tvrdost, ale dělal jako že se nic neděje, stejně jako Harry když se už ze zapnutými kalhotami obrátil.
Zayn tam jen stál, vážně nemohl uvěřit co se stalo a co by se stalo kdyby nepřišel.
Louis se na Harryho ani nepodíval a z kabinetu odešel.
ČTEŠ
𝐿𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑇𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠 ˡᵃʳʳʸ ✓
FanfictionZamiloval jsem se do učitele, který mě už dlouhé dva roky tyranizuje. Do Louise Tomlinsona.