4

614 24 3
                                    

Po dlouhém dnu jsem šla do mého bytu, i když mi nabízeli že mohu zůstat u nich. Musím říci že na dnešek se mi opravdu dobře spalo, tak snad bude dnešek skvělí den. Oblékla jsem si:

Došla jsem do školy a usadila jsem se do poslední lavice u okna, čekala jsem dokud nepřijde učitel a bude nám říkat samé "zajímavé" věci. Když do třídy došel Alaric Saltzman tak jsem věděla že ta hodina nebude zase tak nudná jak jsem myslela. Když jsem se ohlédla zjistila jsem že ve třídě už jsou všichni a dokonce napodobenina Kat s mým bratrem, Barbie a Bennettovic čarodějka.

Začal se nás ptát na data tak jsem se trochu se Stefanem zúčastnili. "Den kdy byla bitva u Stalingradu?" zeptal se. "1943" řekli jsme se Stefanem na jednou a já se na něj zákeřně ušklíbla čímž jsem vyhlásila válku mezi námi. "Dobře" řekl a pokračoval s otázkami. Mi se Stefanem jsme věděli vše a soutěž byla na konec nerozhodně.

Po škole jsem šla se Stefanem a tou jeho "kráskou" k nim domů. Elena se zatím ne vyptávala odkud se známe, ale myslím si že se brzy zeptá. Vevnitř jsem si sedla na sedačku kde seděl Damon, který pil burboun jak jinak že... "Ahoj Mary" řekl Dam a dal mi pusu do vlasů. Elena se na nás divně dívala a vypadalo to že si myslí že spolu chodíme... jak JÁ a DAMON!!!! Ty vole největší ptákovina. "Hele ty Rose jak vůbec znáš Stefana a Damona?" zeptala se tím jejím nevydržitelným hlase. "Víš Eleno já chodím tady s Damonem." řekla jsem seriózně a Damon se zákeřně usmál.

"Co že?" zeptala se udiveně naše napodobenina. "El dělají si z tebe srandu, tady Rose je naše sestra, ale dlouhou dobu jsme se neviděli" řek jí Stefan a zkazil nám srandu. "Dnes jdeme k Mikaeolsnovím na ples a ty sestři jdeš s námi, i když jsi nedostala pozvánku, ale jsou zváni všichni Salvatore.. snad, když tak tě zabijou." rozkázal mi Damon a uchechtnul se.

|Příprava na ples|

Začali jsme se připravovat na ples na který se mi vůbec nechce, ale když už tak musím zapůsobit. Půjdu tam jako Damonova přítelkyně, aby Mikaelsonovi nevěděli že mají Salvatore sestru. Moje šaty:

     Moje šaty:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moje boty:

Moje vlasy:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moje vlasy:

Můj makeup:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Můj makeup:

Myslím si že vypadám D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Myslím si že vypadám D.O.K.O.N.A.L.E!!!! Já si myslím že jsem hotova. Sešla jsem schody dolů a Dam se Stefim měli otevřené pusy do kořán. "Paní Mary seš fakt sexy, já mám tak hezkou dívku že Stefane?" řekl mi a zeptal se Stefiho na tak absurdní otázku. "Velice Damone" řekl mu Stefi.

Vyrazili jsme bok po boku já, Dam, Stefi a Kopie/Elena. Objevili jsme se před opravdu krásným velkým domem, kde už byla spousta lidí. "Damone já tam nechciii" řekla jsme smutně Damonovi a udělala jsem psí oči. "Ale no tak Mary , teď tam půjdeš a všechny chlapy svedeš a okouzlíš" řekl mi a dal mi pusu do vlasů. Tak jsme vyšli vstříc toho pekla. Před námi s Damonem šla Elena a Stefan. U dveří stála blonďatá dívka která vypadala vcelku mile, zvala lidi dovnitř když přišla řada na Elenu se Stefim.

"Ale Salvatorovi a jejich doprovod přišli, už se na tebe Klaus těší Eleno." řekla Eleně hnusně a mrkla na ni. Ta holka se mi líbí čím dál tím více. "Ale Damon Salvatore a jeho neznámí doprovod" řekla na oplátku nám. "Jsem Mary, moc mě těší." řekla jsem jí a široce jsem se usmála. "Také mě těší Mary, já jsem Rebeka Mikaelsonová." odpověděla mi a také se doširoka usmála. Pustila nás dovnitř a šla s námi. "Tak jak jste se vy dva seznámili?" zeptala se nás s Damonem a Eleny se Stefanem si vůbec nevšímala. Všichni na mě tak divně koukali, ale musím říci že mi to dodávalo energii na to tu být. "No známe se asi 4 týdny zatím" řekl Damon a zase mě políbil do vlasů

."Tak to vám to moc přeji a jinak vypadáš opravdu nádherně." řekla mi upřímně. "Moc děkuji, ale na tebe nemám jen se na sebe podívej." řekla jsem jí a obě jsme se zasmáli. Já a Rebeka jsme si šli spolu pro drink a při tom jsme si povídali dokud nepadla řeč o Eleně. "A co Elena jak ty ji máš ráda." zeptala se mě Rebeka. "Hele myslím si že je fakt skvělá, jsme nejlepší kamarádky až za hrob, a myslím si že je hrozně fajn a vtipná, fakt ji žeru." řekla jsem seriózně. Ona se šokovaně podívala, protože musela slyšet na mém tepu že mluvím pravdu, ale to neví že já prostě lhát umím. "Ježíš vtip, je hrozná a hraje si na něco co není a nikdy nebude fakt ji nemám ráda, už jen když ji slyším mluvit mě rozčiluje." řeknu jí už pravdu. "Tak to máme naprosto stejný názor, už jsem se lekla, umíš fakt dobře lhát." řekla a obě dvě jsme se rozesmáli.

"Ale copak je tak vtipného dámy," zeptal se mužský hlas za námi. "Ale Kole neotravuj" pokárala ho Rebeka. "Zdravím Kole." pozdravila jsem ho a mrkla jsem na něj. On se na chvíli zatvářil nechápavě, ale pak to hrál semnou. "Zdravím krásná dívko, jak se jmenujete?" zeptal se mě a políbil mi hřbet ruky. Jak oslnivé. "Jmenuji se Mary a také mě velice těší." řekla jme na oplátku a znovu na něj mrkla. Najednou na nás promluvil další mužský hlas.....

Doufám že se vám díl líbil, ale kdyby ne tak mi napište váš názor. Děkuji užijte si čtení. LIL_KRISTY

Nebojácná upírkaKde žijí příběhy. Začni objevovat