/Rose pov./
Ráno jsem se probudila a měla jsem nějakou špatnou náladu, pořad nevím co si mám myslet. Šla jsem do práce a už po cestě se mi zdálo že mě někdo sleduje, párkrát jsem se otočila či rozhlédla, ale nikoho jsem neviděla.Když jsem byla v práci a převlékala jsem se tak někdo vešel dovnitř. Byla to ONA!! Někdo by si na první pohled mohl myslet že je to nebohá lidská Elena dvojnice, ale já to poznám hned.
"Eleno, můžeš mi říct co tady děláš?" hrála jsem to na ni. "Ale to víš.. včera mi to nestačilo" řekla Kat a začala se smát. Já ji vtáhla do objetí a spolu jsme se začali smát. "Kat, vůbec si mi nechyběla" řekla jsem jí. Ona i já jsme, ale věděli že opak je pravdou. "Ty mně ani trochu, Rosito" řekla mi Kathrine spolu s její přezdívkou pro mě."Hele, máš kde bydlet?" Zeptala jsem se jí. "Zatím jsem nějak nic nenašla, ale jestli víš o něčem?" Řekla Kat. "Mám tady v Mysticfalls byt, není to tedy žádný obrovský luxus, ale aspoň bych tě měla blízko" navrhla jsem jí. "To beru. A co tvoji nádherný bratři?" Zeptala se a pozvedla obočí. "Řekla bych že dobrý. Stefan chodí s tou ubohou dvojnící Elenou a Damon ji chce taky, takže vlastně je to stejný jako když to bylo s tebou" odpověděla jsem ji. "A mluví o mně někdy Stefan?" Zeptala se. "No v dobrém o tobě nemluví nikdo" řekl jsem ji a spolu jsme se zasmáli. "Jen ty jsi furt semnou" řekla a vděčně na mě pohlédla. "To protože tě tajně M I L U J U" řekla jsme si co nejvíce seriózně. Na to na mě hodila polštář a ne jeden. "To víš že jo, ještě se o tebe budu prát společně s bratry Mikaelsenovými" řekla a já se přestala smát a hodila jsem na ni vražedný pohled. "Jak to víš?" Zeptala jsem se. "No drby se tu šíří rychle ještě k tomu když si někteří myslí že jsem Elena" řekla Kat, a já uznale kývla.
"A proč jsi tu vlastně Kat?" Zeptala jdeme se ji bylo mi jasné že tu není jen tak a že odměně bude něco potřebovat. "Však víš, mám tu nějaké potíže a práci a hlavně jsem tě chtěla vidět" odpověděla Kathrine. "To musí být něco speciálního a důležitého, když jsi ve městě kde je rodina Mikaelsonů" podezřívavě jsem na ni pohlédla. A pak to vybalila.
"Budu od tebe něco potřebovat" řekla narovinu. "Poslouchám..." odpověděla jsem. "No takže.. proste potřebuji aby jsi začala chodit s Kolem, protože potřebuji aby byl Niklaus co nejvíce naštvaný a to přesně tohle zvládne" řekla a mně ze na chvíli zastavil dech. "Proč by jsi to potřebovala?" Zeptala jsem se ji. "Neboj se, až to skončí můžeš být s Niklausem, i když to naprosto nechápu" řekla Katherine, ale neodpověděla mi na otázku. Vím ze ji to dlužím, takže vlastně nemůžu odmítnout. "Tak dobře" pověděla jsem.
Dál už jsme to nějak neprobírali, já jen napsala Kolovi zprávu jestli by se nechtěl zítra stavit, a on skoro hned odpověděl s tím že tam v pět bude. S Kat jsme si užívali společný čas, řešili jsme co se dělo za ty dva roky co jsme se neviděli a také jsme řešili jak se budeme k sobě chovat na veřejnosti, schodku jsme se že budeme dělat to že se nesnášíme. Kdyby se něco stalo abychom měli takové zadní vrátka. Pomohla jsem Kat nastěhovat ke mně do starého bytu. Bylo už dost hodin a já zítra musela do práce, takže jsme se rozloučili a já šla domu. Po cestě jsem se nakrmila z jedné holky, ale vymazala jsem ji paměť nebojte se.
"Kde jsi byla? A můžeš mi vysvětlit co se stalo včera?" Začal Stefan hned s otázkami, dělal jakoby byl starší než já. "Byla jsem venku a co se dělo včera? Na nic důležitého si nevzpomínám" odpověděla jsem mu drze. "Je ahoj Eleno, dlouho jsme se neviděli" podívala jsem se na Elenu stojící v obýváku. Dál jsem je neřešila a i když na mě Stefi něco volal neodpověděla jsem. Jsem už unavená z celého dne, to stěhování mi dalo zabrat. Pořád přemýšlím proč Kat potřebuje naštvat Nika a jak ví že ho naštve tolik to že budu chodit s Kolem...
Ráno jsem byla připravená na to se setkat s Kolem. Celý den uběhl jako po másle. Blížila se 5 hodina a já byla více než připravená. Docela jsem se na něj těšila, přeci jen jsme si to minule dost užili.
Někdo zazvonil, takže jsem věděla že je to Kole. Rychle jsem šla otevřít dveře, co mě ale překvapilo bylo to že Kole nepřišel sám, ale i s Elijahem. "Ahoj Kole, Elijahu" pozdravila jsem je a pustila je dovnitř. "Něco mi nedochází nebo budeme mít rande ve třech?" Zeptala jsem se. "Neee to vůbec" řekl rychle Kol. "Přišel jsem něco vyřešit s Elenou a tvými bratry" objasnil situaci Elijah. "Škoda" řekla jsem a Elijah i Kole se na mě překvapeně podívali. Elijah se mírně usmál. "Tak co půjdeme nahoru?" Zeptala jsem se Kola. "Na to se nemusíš vůbec ptát" řekl flirtovně Kol. Vydali jsme se tedy na horu.V pokoji jsme se bavili a probírali jsme tak nějak co se odehrálo za těch 10 let co jsme se neviděli. Proběhla nějaká ta líbačka a na konec jsme se spolu zase vyspali, no co beru ten úkol od Kathrine vážně. To mu jsem se musela sama zasmát.
Tak dnes pouze celý díl z pohledu Rose. Doufám že se díl líbil, kdyby něco napište nějaké připomínky. Budu se těšit u dalšího pokračování.
LIL_KRISTY 🩵
ČTEŠ
Nebojácná upírka
VampirgeschichtenMladám upírka RoseMaria Salvatore se vrací do Mystic Falls, protože jí chybí její dva bratři. Zavzpomíná si tam a potká své staré známé, ale i ty o kterých pouze jen slyšela, ale neměla nikdy čest je potkat osobně. Třeba se to tam ještě vyvine nějak...