/Rose/
Nějak furt nemůžu uvěřit že chce Eliijah podrazit Niklause. Vadí mi to, nejspíš ano. Když jsem vše dořešili rozloučila jsem se a vydala jsem se domů. Stefan i Damon říkali že raději budou teď u Eleny, ještě, když se tu objevila Katherine. Takže co mě nenapadlo, napsala jsem Kat ať přijde k nám.
Kat přijela a nalila jsem nám Damonův Burbone, snad si nevšimne. Vše jsem jí řekla nebo tedy jen to že ví že tu je. "Tak mě napadlo, že se to brzy dozví" řekla Kat. "No, ale co je teď v plánu?" plata jsem se ji. "Ty se musíš rozejít s Kolem, aby byl hoodně naštvaný, protože potřebuju zase jeho maniackou stránku, kdy všechny vysává" řekla mi Kat.
Jako mám Kola ráda, ale už mě celkem omrzel. "Tak fajn, a co potom? Prozradíš mi svůj plán?" zeptala sem se. "No, prostě potřebuju aby se město zase začalo zajímat o upíry, aby nastřádaly, zbraně a všechno potřebné vybavení" řekla. "a to k čemu?" ptala jsem se. "Odvrátí to pozornost od toho že jsem tu, a taky si potřebuju něco zařídit u Lockwoodů, Tylerovi přijede bratranec" řekla nadšeně ze svého plánu.
"Tak platí" řekla jsem. Raději jsem se rozloučili, kdyby někoho napadlo mě poctít návštěvou. A taky že ano, ležela jsem v posteli a promýšlela jsem jak se s Kolem rozejdu. No a najednou mi někdo zaklepal na okno. Byl to Kol. "Ahoj krásko, máš někoho doma?" ptal se. "Nemám Kole, ale asi nechci aby jsi tu byl" řekla jsem mu. "Nebo pojď, posaď se" přikázala jsem mu.
Posadil se na postel a já začala "víš Kole, prostě asi ten vztah co máme není nějak pro mě, však víš že já jsem spíš na jednorázový sex. Prostě mám tě fakt ráda, ale asi budu v mé cestě pokračovat sama, bez tebe..." řekla jsem mu a přitom jsem se mu dívala přímo do očí.
Vypadal zmateně, pak se postavil chvilku chodil sem a tam a pak si stoupl přede mně. "Tak hele faakt mě to nasr..alo, ale mám tě rád, takže co říkáš na sex na rozloučenou". Nemusel to říkat dvakrát a já už se mu upíří rychlostí přisála na rty. Byl cítit chtíč, vášeň a také frustrace, ale byl to jeden z nejlepších sexů co jsme spolu zažili. Po tom co jsme skončili, jsme vedle sebe leželi a nic jsme neříkali.
Najednou se Kol zvedl, ani se na mě nepodíval a vyskočil z okna. Bylo mi to líto možná fakt maličko, ale tak zase se z toho nemůžeme hroutit, život je krásný a ten sex za to stál.
Přemýšlela jsem, co budu dělat přijdu si teď jak nějaká překážka uprostřed trojúhelníku, na jedné straně je Katherin, na druhé straně jsou moji bratři a Elijah a na té třetí jsem já a moje chuť pořádně Nika prozkoumat a poznat, jenže co mám dělat. Kat nejspíše něco potřebuje od Lockwooda, takže má nějaký plán, za to nevím zda moji bratři mají nějaký rozumný plán a nejsem si jista zda dokáže Elijah toho Nika nakonec opravdu zradit. No a pak jsem tu já která opravdu neví co má dělat, přemýšlím zda by nebylo nejlepší se zpakovat a odjed pryč, bude to znít srabácky, ale je to ta nejlepší možnost co mě napadla za tu domu co už tu ležím. A to vám říkám že jsem oka nezamhouřila a už je 11 hodin dopoledne.
Pár dní to tu ještě přežiju, asi budu předstírat na všechny strany.
Řekla jsem si že to teď nebudu řešit, vyrazila jsem tedy do práce vzala jsem si ty nejdelší směny, abych na to nemusela myslet. Když jsem dorazila do nemocnice, všude byl rozruch. Hromada lidí s rozdrásaným krkem, všude krev, ale ani jeden si nepamatoval co se jim stalo, někteří říkali že medvěd, jiní že vlci, či kojoti, já ale věděla o koho jde... Kol.
Myslím že je lehce rozrušený, tak alespoň mám práce až nad hlavu. Už mám směnu 12 hodin a pořád jsem se nezastavila, a lidé se zraněním jen přibývají. Tak snad to stojí za tu věc co chce Kat od Bratrance Lockwooda.
Musela jsem si dát pauzu na krev, ještě že jí tu máme hodně. Vybrala jsem si ten nejkvalitnější krevní balíček a došla jsem na záchod kde jsem se zamkla. Balíček jsem vypila a potom vyhodila do koše aby nebyl vidět. Potom jsem vyšla z kabinky a opláchla jsem si pusu.
Na chvilku jsem se natáhla v našem zázemí asi tak na 20 minut a začala mi druhá 12 hodinová směna. Takhle jsem tu strávila snad tři dny v kuse. Ale teď už jsem byla opravdu unavená, takže jsem šla domů, ani jsem se neumívala a v mém oblečení doktorky, celá od krve, rozcuchané vlasy. Jenže mi zavolala Rebek že se něco děje že musím okamžitě přijít. Vyrazila jsem tedy i když úplně mrtvá k nim do domu.
Zazvonila jsem a otevřela mi Rebek. "Ježiš co se stalo? Rose?" zeptala se zděšeně a táhla mě k nim domu. Najednou přiběhl i Nik. "Panebože vypadáš vyřízeně" řekl a lehce mě pohladil po tváři což mi vytvořilo úsměv na tváři, no byl to jediný úsměv který mi v tuto chvíli šel.
/Niklaus/
Tři dny jsem řešili Kola, a jeho maniackou formu. Zase vyváděl, nikomu neřekl proč a ani Rose jsme nemohli sehnat. Nebyla u nich doma, takže jsme se nemohli dozvědět co se Kolovi stalo.
Když ale zazvonila u nás, byl jsem nadšený do té doby dokud jsem ji uviděl. Byla ve svém plášti z nemocnice, celá od krve, rozcuchaná a úplně vyřízená. Ale i tak byla okouzlující. Měl jsem o ni strach. S Rebekou jsme si řekli že ji nejdříve necháme odpočinout u nás v pokoji pro hosty, jasně že jsem nabídl že by mohla být u mě, ale to Rebeka zavrhla. Stejně u ní budu celou dobu dokud se neprobudí.
Rose si tedy lehla a ani ne do dvou minut už byla tuhá. Lehl jsem s vedle ní, ne nijak blízko, ale sledoval jsem jak spí, najednou něco řekla "Víš nevím co mám teď dělat". Lehce jsem ji pohladil po tváři a ona se usmála. Tak neví co má dělat, však já taky nevím co dělám. Začala se lehce ošívat a zrychleně dýchat.
"Elijah...ne....jdou...ale to...nestane... Kat a Kol... a já a Nik...a tamta...nechce" vyvalila na mě ve spánku, asi se jí něco zdá, něco co řeší a nemůže přijít na správnou odpověď. Jde o něco s Elijahem, nejspíš si na něj dám pozor a Kol, to možná kvůli ní tak vyvádí že by se rozešli... to mě lehce zahřálo na hrudi. A kdo je Kat? Asi se jí budu muset zeptat až vstane. A ona a já v jedné větě, slast pro mé uši. A kdo je tamta? Jde o tu Kat? Či o někoho jiného?
Další díl dámy a pánové, doufám že se líbil, můžete napsat co se vám líbilo. Kdo je váš favorit? LIL_KRISTY ❤
ČTEŠ
Nebojácná upírka
VampirMladám upírka RoseMaria Salvatore se vrací do Mystic Falls, protože jí chybí její dva bratři. Zavzpomíná si tam a potká své staré známé, ale i ty o kterých pouze jen slyšela, ale neměla nikdy čest je potkat osobně. Třeba se to tam ještě vyvine nějak...