Bölüm Beş

633 51 51
                                    

- Bayan Midoriya diye lafa başladı All Might derin bir nefes aldı nasıl devam edeceğini bilmiyordu ama bir şekilde devam etti. Oğlunuz altı yaşındayken , yaz boyunca onun yanında değildiniz değil mi ?

- Evet bütün yaz babasıyla birlikte amcasını ziyarete gitmişti. Bütün yaz ya mektupla veya telefonda görüştük ve döndüğü zaman hiç bu sorun yoktu. Hala aynı mutlu ve neşeli çocuktu.
Diye hızlıca cevapladı kadın. All Might'ın söyleyeceklerini çok merak ediyordu.

All Might ise bütün delilleri bulmuş bir dedektif gibi yarı gururlu kurbanın ailesiyle konuşma zamanı gelmiş bir dedektif gibi tedirgin ve üzgündü.
Derin bir nefes aldı ve başladı.

- Üzgünüm ama oğlunuzun eski eşiniz Hisashi tarafından fiziksel ve psikolojik olarak şiddet gördüğünü düşünüyoruz.

İnko bunu duyunca önce All Might'ın şaka yaptığını sandı ve kahkaha attı ama All might'in suratına baktığında bunun bir şaka olmadığını anladı zaman kahkahası yavaşça sönüp gitti.

Bu sırada UA'de

- Buna inanabiliyor musunuz o , o kadar minicik ve tatlı bir çocuk ve ona yapılan şey o kadar korkunç ki. Diye konuştu Mina , kızın gözleri dolmuştu.

- O yara izleri hala gözümün önünden gitmiyor. Ben böyle bir şeye dayanamazdım. diye ekledi minetta.

- Çocukluğun da , Bakugou gibi bir kişi ona zorbalık yaptığı için sadece kötü anılara sahip sanıyordum ama bu kadarını tahmin bile edemezdim.

- Sence bunun sorumlusu kim olabilir Bakugou diye sordu Todoroki.
Bu soru üzerine herkes , o yaraları gördüğünden beri sessiz olan Bakugou'ya döndü.

Bakugou bu soru üzerine düşünmeye başladı.
Deku'nun bir özgünlüğü yoktu , All might'in verdiği one for all 'ı kullanıyordu. Bunun için bir kötünün onun vücudundan bu şekilde yararlanacağını düşünmek çok saçmaydı.
İzuku'nun babası aklına geldi. Biraz ürkütücü ve biraz da garip bir adamdı. Mesela üstü ıslanan oğlunu kurutmak için hiç düşünmeden ateş soluma özgünlüğünü kullanan , oğluna masalların güzel ve mutlu sonunu değil de kötü ve kanlı sonlarını anlatmaktan veya İzuku'nun okunmasından rahatsız olmaz hatta hoşuna giderdi ve ya beş yaşındaki oğluyla hiç çekinmeden, insanların kalp krizi geçirdiği korku filmlerini çekinmeden izleyen bir adamdı. Aynı şekilde İzuku'ya çok düşkündü.

Deku'nun özgünlüksüz olduğunu öğrendiği zaman ona daha da düşkün olmuş onu korumak için elinden geleni yapacağı artık belli oluyordu.

Ama kendisi kahramanlardan nefret ederdi ve bu yüzden İzuku özgünlüksüz olduğunu öğrendiği zaman çok mutlu olmuştu.

- Aslında bir fikrim var dedi Bakugou. Ama emin değilim sadece bir teori. Bu teoriyi All Might da anlattım

- Tamam anlat dinliyoruz. Dedi herkes

- İzuku'nun babası yani biyolojik babası yapmış olabilir.

- Ne ? Herkes şaşırmıştı. Uraraka konuştu.

- bunu neye dayanarak söylüyorsun ki ? İzuku babasından hep sevgiyle bahsetti hiç korku yoktu.

- Tamam başlıyorum dedi Bakugou
İzuku'nun babası hep iyi biri gibi gözükür çok gülümser ve çok kibardır ama sinirlendiği zaman o kadar öfke ve sinirle dolar ki adamın gözlerini geçtim yüzüne bile korkudan bakamazsınız.
Aynı şekilde kahramanlardan özellikle de All Might dan hoşlanmayan birisi ve Deku'nun All Might hayranlığı seviyesini söylememe gerek yok.
Teorim şu :
İzuku All Might'a hayran oldu ve kahraman olmak istedi. Babası bunu öğrenince ilk başta sakin bir şekilde onu vaz geçirmeye çalıştı ama işe yaramadı bu da o adamı sinirlendirdi ve o da sözler işe yaramayınca şiddet ile onu vaz geçirmeye çalıştı Deku vaz geçmeyince şiddetin boyutu artı en sonunda ona özgünlüğü yani ateş soluma ve bıçak kesikleriyle vaz geçirmeye çalıştı.

Geçmişin EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin