Bölüm Üç : Fotoğraf albümü

689 57 64
                                    

Bakugou'nun yaptıklarından sonra İzuku'yu sakinleştirmek çok zor olmuştu.
Şu anda İzuku All might ofisinde, onun dizlerine oturmuş ona sarılıyordu. ( All Might'ın canına minneti , bu kadar küçük ve tatlı bir şeyin kendisine sarılması çok hoşuna gitmişti. İzuku için işin güzelliğinden bahsetmiyorum bile ).

İzuku ağlamayı ve titremeyi kesmişti sadece All Might'ın kucağında öylece duruyordu.
All Might ise ( Tıpkı bir baba gibi) onun saçlarını okşuyor , sırtını sıvazlıyor, kafasına öpücükler gönderiyordu.

- Daha iyi misin genç Midoriya?

Evet anlamında başını salladı.

- Peki ya bir şey ister misin?
İzuku'nun bu kadar sesiz ve hareketsiz görmek onu telaşlandırıyordu.

İzuku durdu sanki söylemekten çekinir gibi bir hali vardı.
All Might İzuku cesaretlendirecek birkaç kelime söyledikten sonra İzuku konuştu.

- Eve gitmek istiyorum ... Annemi ve babamı istiyorum.

All Might şaşırmıştı ( ve İzuku baba dediği için biraz bozulmuştu. Ne yani kendisi yetmiyor mu ? ).
Genelde çocuklar bu tür durumlarda sadece annelerini isterler "Demek ki İzuku'nun babası harika bir baba olmalı" diye içinden geçirdi All Might.

- Merak etme annenle konuşuldu , dersler bitince onun yanına gidiceğiz tamamı ?
İzuku evet anlamında başını salladı. Ondan sonra sıkılmış olacak ki All Might'a dönüp şu soruyu sordu.

- Oyun oynamak ister misin?

~•~

- İnanamıyorum sana Bakugou , bir daha işini bu kadar uzun tutmak çocuğu direk patlat olur mu ? Diye kızdı Shoto. Shoto , Tenya , Uraraka Aiziwa ve Bakugou İzuku'yu almak ve eve götürmek için All might yanına gidiyorlardı.
Bakugou cevap vermedi. O da yaptığı yanlışın farkındaydı bu yüzden özür dilemeye gelmişti.

All Might odasının kapısının önüne gelmişlerdi. İçeriden garip sesler geliyordu.

- Al sana seni pis kötü ! Bu İzuku'nun sesiydi. Şimdi ise All might konuşuyordu.

- Ah hayır olamaz kaybettim Hayııır!

Uraraka kulağını kapıya koydu biraz dinledikten sonra konuştu :

- Ne kadar tatlılar baksanıza oyun oynuyorlar biraz bekledikten sonra girsekte oyunları mi bitse?
Aiziwa yorulmuş bir sesle konuştu:

- Haklısın çok tatlı ama bütün gün onların oyun oynamasını bekleyemeyiz , bayan Midiriya bizi bekliyor.

Onların saçma hâllerini girmemek için önce kapıyı tıklatı "Girin" sesi geldiği zamansa içeri girdi ve küçük çocuğa seslendi.

- Midoriya gitmeye hazır mısın?
Çocuk dünden hazırım dercesine kafasını salladı ( Bakugou onu gerçekten çok korkutmuştu ve bir an önce gitmek istiyordu .).

Herkes İzuku'nun yüzüne baktığında onun parlak gülümsemesinin geri geldiğini görünce çok sevinmişlerdi takı İzuku Bakugou görene kadar.

Parlak gülümsemesini hemen düşmüştü. All Might arkasına yarım bir şekilde saklandı ve sordu:

- O neden burada? Yoksa o da mı bizimle gelecek?

Bakugou'nun kafasında özür dilemek vardı ama Deku dan daha önce hiç özür dilememişti belkide özür dileme işlemini ikisinin yalnız olduğu bir zaman yapmalıydı.

Geçmişin EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin