Bölüm Bir : Dönüşüm

1K 67 64
                                    

- Sizce nasıl iyi olcak mı ?
- merak etme o iyi olacaktır. Çok güçlü bir çocuk.diye All Might'ın sorusunu yanıtladı Şifacı.
Şimdi ise tekrar herkesin gözü revir yatağında yatan genç İzuku'ya dönmüştü.

~•~

Yarım saat önce:

-Yardım edin birisi yardım etsin!!!
Bütün UA bu seslere titriyordu. Bakugou yardım isteği için çığlık atıyordu.
O bağırınca da bütün öğretmenler ve öğrenciler ayağa kalkmıştı.

- Hey neler oluyor Bakugou ? Awizima kendisine arkası dönük olan çocuğa sordu.
Bakugou gelen sese döndü ve açıklamaya başladı - aslında açıklamasına gerek yoktu. Kucağında gittikçe küçülen çocuğu gören herkes ne olduğunu anlayabilirdi. -

- Bir kötü gizlice okula girdi ve özgünlüğünü ile Deku'ya saldırdı ve o gittikçe zayıflıyor.
Yolda sensei çoktan şifacıyı aramış ve onu uyandırmıştı

Onu revire bırakıp kapıda beklemeye başladılar

~•~

Günümüz:

- Tamam Katsuki, İzuku güvende olduğuna göre bize olan biten her şeyi anlat dedi Awizima

Bakugou derin bir nefes aldı Awizima ve kendisine bakan bütün öğretmenlere olanları anlatmaya başladı.

" Ben bu gece uyuyamamıştım bu yüzden bir yürüyüşe çıkmaya karar verdim . Dolaşırken Deku'nun ise gece antrenman yaptığını gördüm karşılaştık ve birlikte yürüdük .

Ondan sonra bize bir kadın saldırdı. Deku beni korumak için onun özgünlük ışının altına girdi.
Kadın onu vurunca bana dönüp dedi ki; Benim özgünlüğüm kişiyo en çok fiziksel ve zihinsel acıyı çektiği zamana döndürür.
Kişinin bedeni ruhu ve zihni , o günlere döner . Birkaç hafta sonra ise o acıyı tekrar Yaşar eğer arkadaşının geri dönmesini istiyorsan ya ona bir acıyı yaşatma yada atlatmasını sağla.

Bana bunları neden anlattı bilmiyorum ama eğer doğru söylüyorsa , Deku ya olan bu ve düzeltme şeklide bu."

All Might elini genç Bakugou'nun omzuna koydu.
- Eğer anlatacakların bittiyse odana git ve uyu. Bu gece çok şey yaşadın. Yarın sabah onu ziyarete gelirsin.
Hem merak etme o çok güçlü bir çocuk ona kolay kolay bir şey olmaz.

- Biliyorum diye Bakugou mırıldandı ve yurda gitti .

O gece awizima ve All might genç Midori'nin başında uyudular.

Sabah olunca ise ikisi bir çocuk çığlığı ile uyandı.

Midoriya etrafa şaşkınlıkla bakıyordu,
Kendisi neredeydi , babası , amcası ve en yakın arkadaşı nerdeydi ?
Asıl soru bu yanındakiler de kimdi ve nasıl buraya gelmişti?

Etrafındakiler konuşmadıkca Midoriya'nın korkusu bir o kadar artıyordu, bu korku gözleri ve titreyen küçük bedeninden rahatça okunuyordu.

İlk konuşan Awizima oldu:

- Lütfen korkma Midoriya İzuku ben Eraser head biz...
Konuşması heyecanlı bir ses tarafından kesilmişti.

- İnanmıyorum! Eraser head sen en harika bir kahramanlardansın Söylesene bla bla bla...

Midoriya o kadar hızlı konuşuyordu ki Awizima onun sorularına yetişemiyordu ama dürüst olmak gerekirse bir öğrencisinin ona karşı bu kadar hayranlık duyduğunu öğrenmek gurunu okşuyordu.
Midoriya'yı sonunda susturdular.

O susunca ona Bakugou'nun anlattığı her şeyi anlattılar tabi acı çekme kısmı hariç herşeyi anlattılar.
İzuku'nun gözlerinin içi bile gülüyordu.

- İnanamıyorum yani şimdi ben gelecekte UA de bir öğrenci mi olacağım bu harika bir şey. Sen de benim öğretmenim olacaksın bu da çok harika bir şey ama bekle şimdi sorduğum sorular çok mu garip oldu?

- Aslına bakarsan hayır hoşuma bile gitti ama tekrar bu kadar soru sorma .
Tamam dercesine kafasını salladı sonra All Might'a döndü .

- Şimdi sen All Might'sın değil mi? Sana soracağım o kadar çok soru var ki?

Çocuk çok heyecanlıydı All might onun başını okşadı.
- İnan bana bütün sorularını açıklayacağım ama önce sana önemli bir kaç soru sormalıyız özgünlüğünü buldun mu ve kaç yaşındasın  ?
- hayır daha çıkmadı ve altı yaşındayım soru sorma sırası bende mi?
All Might çocuğun heyecanına güldü.

- Evet ama önce seni tekrar sağlık kontrolüne sokmalıyız tamam mı.
Çocuk bunu başıyla onayladı.

~•~

Awizima 1/A sınıfa döndü - çocuklar dün gece yaşananları öğrenince şoka girmişti -

- Merak etmeyin Midoriya'yı normale döndürmenin bir yolu var bu da hayatı boyunca yaşadığı en acı günü yaşamasını engellemek bu konuda onun arkadaşı olduğunuz için size guvenebilir miyim?
Hep bir ağızdan tek bir ses çıkmıştı.

- Elbette Awizima sensei bu konuda bize güvenebilirsiniz.
Shouto elini kaldırdı.

- Peki ya bu yaşadığı şey ne ve nasıl önleyeceğiz ?
Herkes cevap bekleyen gözlerle sensei baktı .

- Ben siz biliyorsunuz sanmıştım ama...
Kapı çalmıştı
İçeri küçük Midoriya ve All might geldi.
Midoriya'nın üstünde küçük bir UA üniforması vardı ve All Might'ın elini tutuyordu .

Birlikte sınıfın ortasına geldiler.
Sabahkinin aksine İzuku çok utangaç bir tavır almıştı .
Onu gören herkes - Bokugou hariç - çok şirin diye onun yanaklarını sıkmak ve ya ona sarılmak için ayağa kalkmıştı.
İzuku bu olay yüzünden korkudan All Might'ın arkasına saklandı.

Denki konuştu :
- Sorun ne Midoriya ? Beni hatırlamıyormusun benim Denki. Hocam bir şey diyin .

- Söylemeyi unuttum, İzuku 6 Yaşındaki hafızasına geri döndü yani Bakugo hariç kimseyi hatırlamıyor . Bakugou ya sadece 6 yaşındaki haline kadar hatırlıyor.
Ve sizin gibi bir gurup çirkin " Çok tatlı " diye benimde üstüme koşsa bende korkardım.
Dedi Awizima sensei.

Hocam ya diye bir kesim işin şakası da olsa da bir gurup - özellik Shouto, Uraraka ve Tenya - onun nasıl normale döndüreceğini düşünüyordu.

Awizima devam etti;

- İzuku bu gördüğün kişiler senin gelecekteki sınıf arkaşların. Senin yerin Bakugou'nun arkası , Tahtayı göremezsen şöyle .

İzuku tamam dedi . Sonra All Might'ın elini bırakıp o masaya geçti. Tabi oturmasına birisi yardım etmişti.

Ve herkesin aklında tek bir soru vardı.
Midoriya İzuku altı yaşında , ne yaşamıştı ?

____________________

Herkese selam nasılsınız

Ben bir My hero academia kurgusu ile karşınızdayım.

Umarım bu kitabı çok severseniz.

Bu arada yazarken bir hatam olduysa lütfen belirtmekten çekinmeyin .

Geçmişin EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin