Bölüm Sekiz: Sonun Başlangıcı

561 43 115
                                    

Arkadaşlar hikayeye geçmeden önce size İnko'nun bu hikayedeki kilosunu göstermek istiyorum. Çünkü çoğu yerde kadını obez gibi çiziyorlar ve buna da gerçekten sinir oluyorum.

 Çünkü çoğu yerde kadını obez gibi çiziyorlar ve buna da gerçekten sinir oluyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kadının kilosu resimdeki gibi.

Herkese iyi okumalar

~•~

Gece yarısıydı gök yüzünden bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyor , şimşekler ve gök gürültüleri , sanki yere inmek için yarışıyorlardı.

Bakugou izlediği diziyi bitirmek için için uyanık kalmıştı ( ki hala dizisi bitmemişti ama ) çok susamıştı . Mutfağa inerken küçük İzuku'yu elinde peluş All might oyuncağı ile koridorda yürüdüğünü ve Yarı yarıya piçin odasına girdiğini gördü.
Kapı kapanır kapanmaz hemen o kapının önüne geldi ve içeriyi dinlemeye başladı.

~•~

- Todo... Todoroki uyuyor musun?

Shoto küçük çocuğun cılız sesi ile uyanmıştı.
Gözlerini ovarak yattığı yataktan doğruldu ve korkan küçük çocuğa baktı.

- Ne oldu Midoriya? Sen uyumamış mıydın?

Midoriya onun sorusunu umursamadan kendi sorusunu sordu.

- Yağmur dinene kadar burada beklesem sorun olur mu?

Shoto ne olduğunu anlamamıştı taki gök gürüleyene kadar .
İzukunun çocukken gök gürültüsünden korktuğuna inanamadı.

- Midoriya istersen burada benimle birlikte uyuyabilirsin. Diyerek yattığı yerde , ona yer açtı.
İzuku hiç düşünmeden onun yanına yattı. Shoto da ona sarılarak yattı.

İkisi yatıyordu . Shoto İzuku'ya , İzuku ise All Might oyuncağına sarılıyordu.
İzuku gerçekten korkuyordu. Shoto onu rahatlatmak için konuşmaya kara verdi.

- Gök gürültüsünden korktuğunu bilmiyordum . Yanlış anlama yanımda olduğun için mutluyum ama neden benim yanıma geldin?

İzuku durdu ve cevap verdi.

- Önce Uraraka'nın yanına gitmek istedim ama onun bir kız olduğunu hatırladım. ( Shoto onun bu söylediğine gülmüştü ) sonra aklıma Tenya ve sen geldin, senin yanında olmak istedim çünkü ( onun gözünü göstererek konuştu) ikimizin de yanık izi var , ( Oyuncağını göstererek devam etti) İkimizde All Might gibi olmak istiyoruz ve ikimizin babası da All Might dan nefret ediyor. Bakugou da var ama o korktuğum ışık enerjisinden çok daha korkutucu. dedi İzuku normal ve uykulu bir sesle.

Shoto ve duyduklarını sindirmeye çalıştı. Babası All Might dan mı nefret ediyordu. Gök gürültüsünden değil de yıldırımın enerjisinden mi korkuyordu neden?
Shoto derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

- Enerjiden mi korkuyorsun neden ki ?
İzukunun uykulu yüzü birden korku dolu bir hâl aldı. Oyuncağına korkudan daha da çok sarılmaya başladı. Sanki o günü hatırlıyordu.

Geçmişin EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin