Bölüm Sekiz: part 2

415 44 81
                                    

Awm de ki o kötü sanki bunu demelerini bekliyormuşcasına elini iki kez şıklattı.

Awmnin bütün dükkanlarından çaylarından o kötünün adamları indi.

İzuku korkudan Shoto'nun bacağına sarıldı. Eğer o adamlarla giderse ne olacağını gayet iyi biliyordu ve bunu istemiyordu.
Shoto İzuku'nun korkusunu fark etti , eğilip onunla aynı göz seviyesine geldi.

- sakın korkma İzuku, seni o adama asla ama asla vermeyeceğiz ama bunun için bizim söylediklerimizi yapmam gerek tamam mı? ( İzuku kafasını evet anlamında salladı.)
Sadece şunu bil eğer ki bize bir şey olursa en yakın polis karakoluna yada kahramanın yanına  kaç. Eğer sana kaç diye bağırsak arkana bile bakmadan kaç tamam mı? dedi Shoto.

İzuku istemeyerek de olsa" Evet" dedi.

Shoto İzuku'yu arkasına aldı ve buz gücüyle ilk saldırıyı yaptı. Ateş özgünlüğü olan birisi Shoto'nun saldırısı geri püskürttü ve saldırı olarak güçlü ( uzun menzilli bir ) ateş yumruğunu seçti. Shoto İzuku'nun kolunu tutarak kendisi ile birlikte yana atladı ve ateşe ateşle karşılık verdi.

İzuku kenara çekildi . Başka bir kötü onu ezeceği sırada Lida İzuku'yu kucağına alıp daha güvenli bir yere bıraktı" Burada bekle senin için geri geleceğiz. " Dedi ve kötülerin yanına gitti.

Bakugou direk esas kötüye saldırdı ama ona her yaklaştığı zaman , kötünün yaverleri ona engel oluyordu. Bakugou sinirlerine hakim olamayarak , bulduğu tek boşluktan o adama saldırdı ama unuttuğu bir şey vardı ; Bu adamın özgünlüğü .

Bakugou ( Kendi iradesi altında olmadan ) kolları öne doğru geldi ve güçlü bir patlama ile kendini geriye attı.

Bu patlama yüzünden Bakugou kendini birden , Shoto'nun buzunun içinde buldu. Patlama onu Shoto'nun buz sarkılarından birine doğru uçurdu ve o buzlar onun içine adeta bir mızrak gibi saplandı.

İzuku bu gördüğü manzara karşısında kendini berbat hissediyordu. Başı dönüyor , safrası boğazına kadar çıkıyordu. Kusmasını tutarak arkasını döndü. Çocukluk arkadaşının bu haline bakmayacaktı.
Hayır bunu yapmayacaktı.

- Kacchan ! diye bağırdı İzuku koşarken. Bedenine hakim olamıyordu tek istediği Bakugou'ya yardım etmekti. 
Bakugou'nun yanına geldiği zaman yardım etmeye çalıştı ama yeteri kadar güçlü değildi. Yardım edemeyeceğini anladığı zama konuşmaya başladı.

- Özür dilerim hepsi benim hatam. Çok özür dilerim kacchan. Dedi gözünden yaşlar akarken konuştu İzuku ama farkında değildi ki arkasında yirmi kadar kötü ona yaklaşıyordu.
İzuku onları fark etmemişti ama Bakugou onları çok güzel bir şekilde fark etmişti.

- Lânet Deku KAÇ... Kaç kaç ... Tam arkanda ... KAÇ !!!

İzuku arkasını döndüğünde en az yirmi kişi arkasındaydı.
İzuku elini onlara uzattı, büyük ve yeşil bir enerji patlaması çıkardı. Yaptığı şey güçlü ama çok tehlikeli bir patlamaydı.
Özellikle Bakugou ve geri kalanların ağzını açık bırakıcak şekilde olağanüstüydü , bu patlama İzuku'nun özgünlüğünü bir ürünüydü.

- Bu senin özgünlüğünü müydü? diyet sordu Bakugou kendisine hakim olamayarak.

İzuku cevap bile veremeden Kirishima ve Shoto geldi ve Bakugou'nun içinden o buzu almadan onları geri çekildikleri yere götürdüler.

Öğrenciler köşeye sıkışmıştı. Herkesin    aklında sadece tek bir soru vardı " Deku olsa o ne yapardı ?" Sorusu ama İzuku şu anda gözleri yaşlı bir şekilde, dehşetle Bakugou'yu izliyordu.

Bakugou durumu fark edince İzuku'nun yüzüne ( ona zarar vermeyecek ama dikkatini çekecek , küçük bir) patlama yaptı. İzuku dikkatini ona verince konuşmaya başladı.

- Bana bak aptal Deku. Şu beyinsizlerin ( geri kalan herkesi parmağıyla göstererek) senin bu durumda ne yapacağını bilmeye ihtiyaçları var... Onlara ne yapacaklarını söyledi. Onlarda yapsın ve bizi bu durumundan kurtar. Yoksa seni ölümüne patlatırım.

İzuku diğer arkadaşlarına döndü hepsi emir bekleyen askerler gibi İzuku'nun ağzından çıkacak emirlerini bekliyordu.

İzuku'nun aklına bir fikir geldi ve yapacaklarını anlattı.

~•~

Tenya Uraraka'yı sırtına aldı ve kötülerin içine doğru koşmaya başladı.
Uraraka yaklaşık yüz elli kişiye dokunarak onları havaya uçurdu.
Herkes havaya uçunca tenya koşarak geri geldi . Uraraka hemen Denki'yi de uçurdu .
Tsuyu Denki'yi kötülerin arasına fırlattı.
Denki 1 milyon volt elektrik enerjisi ile hepsini şokladı.
Uraraka " bırak " dedi ve herkes yere düştü .
Son olarak Shoto eğer uyanırlarsa diye, onları buzu ile hapsetti.

- İzuku kafanın bu yaşta bile böyle çalıştığını bilmiyordum. dedi Kirishima ve İzuku'nun kafasını okşadı.

~•~

Şimdi herkes ambulans ve polisin gelmesini bekliyordu. Kimse bir kötünün hareket ettiğini fark etmedi İzuku hariç.

- Shoto . İzuku onu dürterek Bakugou'yu deşen kötüyü gösterdi. O hâlâ ayaktaydı.
Shoto sorun yok diyerek ona sol tarafıyla saldırdı. Ama alevleri ona gelmeden hemen önce söndü. Shoto anlam veremiyordu tüm gücünü kullandığından emindi. Aynı şeyi buzu ile denedi . Yine aynı sonuç oldu buzlar ona gelene kadar yavaşladı ve ayaklarının dibinde durdu.

- Nesin sen? Özgünlüğün ne? Diye bağırdı Shoto.
Adam gülerek onlara döndü.

- Ben kim miyim? Hahaha . BEN KİM MİYİM? BEN BİR KAHRAMANDIM. TA Kİ YANINIZDAKİ LANETLİ ÇOCUKLA TANIŞANA KADAR!!!( adam bir anda bağırdığını fark etti ve ses tonunu düzeltti) aslında beni tanımamanıza şaşırmadım doğrusu. Yanınızdaki veledin babası yüzümü tanınmayacak hale getirdi. On yıl önce Dünya sıralamasında yeri olan bir kahramandım ama beni şimdi kimse tanımıyor.
Ben kanların ve özgünlüklerin  efendisi Kan Bükücü

( Kan Bükücünün özgünlüğü; adından da anlaşıldığı gibi insanların kanları büküyor, kanını büktüğü insanlara istediğini yaptırabilir ve onlar farkında olmadan onların özgünlüklerini de kullanabiliyor ve ya istediği gibi yön verebiliyor.

Kurbanlarının bilinci açık olur ama isteselerde kendi bedenleriyle bir şey yapamazlar.)

Kan Bükücü bütün çocukların kanlarını bükmeye başladı. Shoto hepsinin önüne çıkarmış diğer geri kalan herkese diz çöktürmüştü. Shoto'nun ateş tarafını onlara uzatmış ateşini de yakmıştı. İzuku'ya seslendi.

- Şimdi sana soruyorum ya benimle gelmeyi mi tercih edersin , yada bir arkadaşının diğer arkadaşlarının katili olmasını mi İzuku Shigaraki ?

Kimse ne yapacağını bilememişti. Şimdilik tek diyebildekleri " Sakın gitme İzuku" oldu. Shigaraki konusunu sonra konuşaçaklardı.

İzuku onlara dönüp gülümsedi bu acı bir gülümsemeydi.

- Bana yardım etmeye çalıştığınız için teşekkür ederim . Ama galiba bu konuda yapılabilecek en... yani tek yol benim onunla gitmem ... Görüşürüz arkadaşlar. Dedi ve o adamla birlikte gitti.

____________________________________

Herkese merhaba nasılsınız

Bu bölümünde sonuna geldik lütfen yorumlarınızı esirgemeyin.

Sonraki bölüm muhtemelen haftaya gelir.

Bu arada kitabın gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz lütfen belirtin.


Geçmişin EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin